AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #22 Skrevet 9. september 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke på denne problemstillingen. Det er så vagt formulert. Hva nøyaktig sa den "mørkhudete" venninnen? Virker veldig oppkonstruert hele greia. Anonymkode: 4cf56...9c7 Det var en artikkel i en nettavis om noe lignende forleden, som hun sikkert har lest. Skal se om jeg finner den. Anonymkode: 7d008...4ff
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #23 Skrevet 9. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn frisyre Anonymkode: b1f88...9d0 Ahahhaha! Ikke engang jeg, som hvit nordmann med tykt hår og ville krøller, får helt den sveisen der. Anonymkode: 4c230...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #24 Skrevet 9. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er "afrofrisyre"? Mener du cornrows eller dreads? Og ble det gjort hos en frisørsalong som spesialiserer seg på etnisk hår så er vel disse de mest meningsbærende her. Anonymkode: 4cf56...9c7 Etnisk hår? Hvilken etnisitet da? Anonymkode: a4374...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå