AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Hei! Kjæresten min kommer til Norge om noen uker fra et "rødt" land i EU/EØS (han er ikke norsk). Hvordan fungerer det i praksis på flyplassene nå? Jeg vet det finnes informasjon om alt på UD sine sider, men lurer litt på om noen vet hva de krever av informasjon? Må jeg skrive en bekreftelse på at han skal bo hos meg? Vi skal selvsagt følge karantenereglene før noen kommer med pekefingeren Anonymkode: 62ee5...bf2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Han blir sendt i retur. Anonymkode: 7df0e...8d3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Han blir sendt i retur. Anonymkode: 7df0e...8d3 Nei, det gjør han ikke. Grensene er ikke stengt. Anonymkode: 62ee5...bf2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Jeg reiste via et rødt land foe noen uker siden. Det var passkontroll og de informerte om noe, men ingen dokumentasjon ol. Fikk ikke helt med meg hva de sa, for de vinket meg bare gjennom siden jeg er norsk, men regner med de informerte om karanteneregler. Ingen ble registrert. Anonymkode: 90212...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå