Gå til innhold

Ingen tvil om at coronaanmeldesen i Sarpsborg er rasistisk motivert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen anmeldte grottefolkene i Oslo. Ingen anmeldte de i Moss som hadde et stort bryllup som førte til stort smitteutbrudd rundt omkring i Ytre Østfold. Ingen anmeldte Melina Johnsen da hu brøt karantene etter utenlandsreise. 

Men så fort det er muslimer er det greit?! Jeg vil ut av dette landet. Vi nordmenn har det altfor godt og de fleste av dere er rasister og islamofober! 

#islamlivesmatter

Anonymkode: 9f7d2...9c6

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grottefesten er anmeldt og bryllupet (som også var muslimsk) ble ikke anmeldt. Så litt slapp argumentasjon. Mye rasisme og islamofobi i Norge, ja, men ikke hos "de fleste" nordmenn.

Anonymkode: e9e53...14b

• Liker 41
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Grottefesten er anmeldt og bryllupet (som også var muslimsk) ble ikke anmeldt. Så litt slapp argumentasjon. Mye rasisme og islamofobi i Norge, ja, men ikke hos "de fleste" nordmenn.

Grottefesten var ikke muslimsk! Slutt å spre usannheter for å sverte muslimene

• Liker 1
Skrevet

Troller du? Alle vet det. Jeg skrev at bryllupet var muslimsk.

• Liker 29
Skrevet

Troller du? Alle vet det. Jeg skrev at bryllupet var muslimsk.

Du skrev grottefesten og bryllupet!!

Skrevet

Omg.. Les en gang til.

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Les hva hun/han skriver!!!

Grottefesten ble anmeldt. Melina (ikke etnisk norsk) ble anmeldt.

Festen i Moss (pakistansk muslimsk bryllup) ble ikke anmeldt. Du må rulle inn rasismebeskyldninger for ALT!

Anonymkode: a3892...27a

• Liker 30
Skrevet

Jeg er litt enig med deg. Synes at hvis folk som var på den muslimske høytiden i Sarpsborg skal bli anmeldte må man være konsekvente og også anmelde alle de andre som har deltatt på fester i strid med coronareglene. Enten alle eller ingen, ikke plukke ut noen få.

Anonymkode: 6ab78...138

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet ikke om anmeldelsen av Sarpsborg utbruddet er rasistisk motivert men den gir næring til mye muslimhat og selv her på Kg har jeg lest veldig mange rasistiske komentarer i kjølvannet av både corona utbruddet i Sarpsborg og Sian demodtrasjoner. Det de glemmer er at corona utbrudd har det vært mange steder ikke minst fest hos en lege i Bærum hvor ungdommene hadde fest. Senest nå ser vi studentene i Bergen hva de har gjort og hva det er ført til. Bare se på grottefesten i Oslo. Men nei da det muslimer som skal hetses. 

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen anmeldte grottefolkene i Oslo. Ingen anmeldte de i Moss som hadde et stort bryllup som førte til stort smitteutbrudd rundt omkring i Ytre Østfold. Ingen anmeldte Melina Johnsen da hu brøt karantene etter utenlandsreise. 

Men så fort det er muslimer er det greit?! Jeg vil ut av dette landet. Vi nordmenn har det altfor godt og de fleste av dere er rasister og islamofober! 

#islamlivesmatter

Syns det er flott at de ble anmeldt i Sarpsborg.  Folk på venstresiden og mange innvandrere drar frem rasistkortet hele tiden.  Vil vel heller si at religionen Islam ikke er så veldig tolerant og veldig mange blir krenket for ingenting! Hvordan er menneskerettighetene i de fleste muslimske land foresten? 

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Ast75 skrev:

Jeg vet ikke om anmeldelsen av Sarpsborg utbruddet er rasistisk motivert men den gir næring til mye muslimhat og selv her på Kg har jeg lest veldig mange rasistiske komentarer i kjølvannet av både corona utbruddet i Sarpsborg og Sian demodtrasjoner. Det de glemmer er at corona utbrudd har det vært mange steder ikke minst fest hos en lege i Bærum hvor ungdommene hadde fest. Senest nå ser vi studentene i Bergen hva de har gjort og hva det er ført til. Bare se på grottefesten i Oslo. Men nei da det muslimer som skal hetses. 

Det skaper mye splid og hat å rope rasisme også hver eneste gang muslimer må ta konsekvenser av å bryte loven. 
Vi får ikke vite i avisene om alle som er anmeldt, men vi vet grottefolka er det. Så om de var norske (som det sies) hvor er da rasismen? Er så lei folk som roper om rasisme når muslimer blir tatt for lovbrudd.

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skaper mye splid og hat å rope rasisme også hver eneste gang muslimer må ta konsekvenser av å bryte loven. 
Vi får ikke vite i avisene om alle som er anmeldt, men vi vet grottefolka er det. Så om de var norske (som det sies) hvor er da rasismen? Er så lei folk som roper om rasisme når muslimer blir tatt for lovbrudd.

Flere som er lei av det tipper jeg. 

• Liker 2
Skrevet

For et tullete innlegg.. Det er flere ting som spiller inn i anmeldelsen, lokalet var vel ikke godkjent + at enkelte vegret seg for å dele kontaktinformasjon med hvem de har vært sammen med..

Så synes jeg de fleste som har brutt reglene i det siste har blitt hetset. Vi har hetset harryhandlerne, vi har hetset studentene som ville feste, vi har hetset de i grotta, og vi har hetset de religiøse. En tysker på ferie som skulle vært i karantene ble vel utvist og fikk 20 000 i bot..

Jeg råder deg faktisk til å flytte TS. Så får du kanskje litt større perspektiv på ting før du hyler ut om rasisme.

Anonymkode: e993d...b33

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

#islamlivesmatter

Hvor vil du reise? 

• Liker 3
Skrevet

Har ingen betydning om det var muslimer denne feiringen var for. Kunne like godt vært en annen type religion som var samlet alt for mange under ett sted. Virket som lokale var for lite iht antall mennesker. Kunne være maks 200, men er det ikke plass til så mange kan heller ikke så mange delta. Det er arrangøren som har ansvaret for at smittevern reglene blir overholdt, og det ble det ikke. Mange som deltok holdt ikke 1 m avstand, og da blir det sånn som dette uavhengig av religionen..

• Liker 7
Skrevet

Jeg villet ut av landet pga folk som deg TS.

Du bryr deg mer om muslimer eller flyktninger enn nordmenn som lider, har personlig erfaring med sånne som deg.

Anonymkode: 5b6fa...500

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor skal man føle noe ''kinship'' med nordmenn lenger, som tydeligvis hater sine egne borgere?

Anonymkode: 5b6fa...500

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Les hva hun/han skriver!!!

Grottefesten ble anmeldt. Melina (ikke etnisk norsk) ble anmeldt.

Festen i Moss (pakistansk muslimsk bryllup) ble ikke anmeldt. Du må rulle inn rasismebeskyldninger for ALT!

Grottefesten ble vel ikke anmeldt for brudd på smittevernloven? 

Anonymkode: 7ae54...e52

Skrevet

For muslimer kan ikke smitte eller få corona🙄allah beskytter dem så de kan jo bare ha så mange bryllup de vil. Ærlig talt.... 

Anonymkode: c51dc...488

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, lær deg norsk. 

• Opprett ny...