Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde noe super dumt og tenkte ikke over at salmiakk er faktisk skadelig for foster! 

Tok en dæsj med salmiakk blandet ut med super varmt vann i en bøtte, bøyde meg over for å ta opp bøtten også kom det en sterk damp ut som jeg pustet inn! Var super sterkt!! 

Er det skadelig nok?? 

Anonymkode: 42256...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasket med salmiakk før jeg fant ut at jeg var gravid med min første, fikk en frisk og skjønn perfekt jente!

Anonymkode: 92c41...9cd

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, ro ned. 

Anonymkode: 5170a...fa6

• Liker 2
Skrevet

Hvis du googler det er det flere leger o.l. som har svart på samme spørsmål. Og alle sier det er ufarlig i små doser og at du  (og alle de andre som har gjort det samme) bør slutte å engste deg. Men bruk mildere ting til å vaske fremover.

Anonymkode: 0be1c...edd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du googler det er det flere leger o.l. som har svart på samme spørsmål. Og alle sier det er ufarlig i små doser og at du  (og alle de andre som har gjort det samme) bør slutte å engste deg. Men bruk mildere ting til å vaske fremover.

Anonymkode: 0be1c...edd

googlet det, men vil også høre det fra folk som har gjort den samme tabben og hva utfallet ble. 

ts

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst, ro ned. 

Anonymkode: 5170a...fa6

Så klart kom den kommentaren ❤️ Prøv å ro deg ned når du er førstegangsgravid etter flere måneders med prøving og du får beskjed om at salmiakk kan føre til hjerneskade 😊 

Ts 

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart kom den kommentaren ❤️ Prøv å ro deg ned når du er førstegangsgravid etter flere måneders med prøving og du får beskjed om at salmiakk kan føre til hjerneskade 😊 

Ts 

Folk som ikke vasker med salmiakk får også barn med hjerneskader. Men helt seriøst, pust med magen. Dette har nok gått helt fint. Du må nok puste inn mye salmiakk før det skal ha noen innvirkning. Det kommer til å bli et langt svangerskap hvis du skal engste deg for alt. Eksos er farlig, miljøgifter er farlig, toxoplasmose er farlig, influensa kan være farlig osv osv. Det går stort sett bra. Lykke til med graviditeten. Prøv å kos deg. 

Anonymkode: 4abcf...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...