Gå til innhold

Har du tenkt å få deg katt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt henne. Vår katt tok vi faktisk fordi hun skulle bli avlivet da eierne ikke ville ha henne lengre. Hun var så nydelig og snill, bare 2 år gammel, og det var for ille at hun skulle dø fordi hun var uønsket. Vi vil ha en katt til når vi flytter, men akkurat når har vi bare en vanlig toroms leilighetog det blir litt trangt med to katter her. Dessverre. Håper inderlig noen vil ha henne, det er så trist at de fleste velger bort voksne katter til fordel for kattunger. Voksne katter er akkurat like spesielle, søte og herlige og trenger også et godt hjem!

Skrevet

Ja dette er trist. Jeg kom over annonsen da jeg skulle lete etter et transportbur til min katt. Jeg skulle gjerne forbarmet meg over henne, men har to katter selv. Skal jeg noen gang ha meg katt igjen, så vet jeg hvor jeg skal lete.

Gjest Guest
Skrevet

Jøss det ligner på nabokatten, som jeg ikke har sett på ukesvis...

Den var venn med katten vår, og den er virkelig søt, leken og kosen

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hadde det vært et par uker tidligere, så skulle jeg gjerne tatt imot henne. Men nå har jeg akkurat fått en kattunge, og jeg kan ikke ha mer enn to katter. Men "gamle"-katten min er en omplasseringskatt og det har fungert kjempefint. Så jeg skulle ønske at flere tok imot voksne katter, eller aller helst skulle jeg jo selvfølgelig ønske at ikke så mange ville kvitte seg med de voksne kattene sine da ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...