AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Del Skrevet 9. september 2020 Driver å overtaler samboeren min nå, men han er skeptisk. Vi har skråtak, og da syntes jeg det hadde vært kult å lage oss en luren «mørk hule.» Det er jo vare maling, så hater vi det, er det jo lett og billig å endre. dere som har det, er dere fornøyd? Anonymkode: c96c2...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. september 2020 #2 Del Skrevet 10. september 2020 Vurderer også det samme...på soverommet mitt som er mørk mørk blå(sophisticsted blue) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 10. september 2020 #3 Del Skrevet 10. september 2020 Vi har malt tak og vegger i samme farge i rommene vi har malt for et par år siden, og vært veldig fornøyd med det. Syns det gir en fin helhet, framfor litt skarpe kontraster mellom en farge og hvitt, og at det gir større romfølelse. Men kommer litt an på hva slags rom det er snakk om og hvilken veggfarge også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Del Skrevet 10. september 2020 5 timer siden, MiniMjau skrev: Vurderer også det samme...på soverommet mitt som er mørk mørk blå(sophisticsted blue) Den ser vi også på, vurderer også industrial blue, og så male lister, dør og karmer i matt sort. ts Anonymkode: c96c2...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Del Skrevet 10. september 2020 2 timer siden, Vera Vinge skrev: Vi har malt tak og vegger i samme farge i rommene vi har malt for et par år siden, og vært veldig fornøyd med det. Syns det gir en fin helhet, framfor litt skarpe kontraster mellom en farge og hvitt, og at det gir større romfølelse. Men kommer litt an på hva slags rom det er snakk om og hvilken veggfarge også. Det er hovedsoverom med skråtak, og jeg vil ha mørk blå. Jeg tenker at siden det er skråtak, så vil vi få mere «hulefølelsen» av å male tak i samme farge? Anonymkode: c96c2...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Del Skrevet 10. september 2020 Vi har gjort det på soverom i fargen Slate Lavender. Kjempe fornøyd. 😊 Vi malte taket på badet mørkere også. Badet er fliser med hvite fliser og grå fuge. Taket malte vi i fargen Diskret (mørk grå) stilig med annen farge enn typisk hvite tak. Anonymkode: 1b8f1...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå