AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Hei 🙂 Jeg har et barn på snart 3 år, er gravid med nr 2 nå (bare 6 uker) Jeg er så trist helt siden jeg har funnet ut at jeg er gravid. Har ikke den «glad» følelsen som første gang. Nå tenker jeg bare på våkner netter med baby, amming midt på natta, feber på grunn av tenner osv.. og da kommer tanker «hvordan orker jeg dette en gang til? Hva har jeg gjort» 😞åh dette skremmer meg litt, går dette over? Vær så snill å si at jeg er ikke den eneste Anonymkode: bd072...633 1
Flamme Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Jeg hadde null glede av å være gravid. Kunne lik så greit gitt vekk ungen i uka før fødsel. Forandret seg med en gang babyen kom, heldigvis. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Ikke gravid ennå med nr 2, men tenker allerede de tankene 😮 Anonymkode: fa9a7...5fe
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Tja... Du vet bare hva du går til? Har ikke de der rosa fantasier. Det å få et barn og oppdra det er en stor jobb. Givende og gledelig men slitsomt. Anonymkode: 7437d...aab
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Slik hadde jeg de første 4 mnd av andre graviditet. Var mye innom tanken om abort, men visste innerst inne at jeg ønsket dette. Men det var tøft de månedene. Etterhvert da jeg kom over det så begynte jeg smått og glede meg, og tenke på alle de små positive tingene i stedet for. Men får av og til fortsatt slike tanker av og til, og prøver å minne meg selv på at de bare er babyer og veldig små i en veeeeldig kort periode av livet deres. Anonymkode: ca064...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå