Gå til innhold

Noen andre som hater å lage ukens handleliste?

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg hater det.

Er ikke særlig glad i å lage mat heller, og kommer aldri på noe nytt.

Hver gang begynner jeg.... Melk, brød, tomater, osv...osv... så begynner jeg å bli lei og tankene vandrer... elefantkjøtt, grillet ekkorn, edderkoppsuppe....

Kjeedeliig!

:Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. Men jeg elsker å lage mat da. Det er jo en del som går igjen fra uke til uke, men det går jo fort å få basisvarene på papiret uansett. Jeg har en liste på PC'en som jeg tar utgangspunkt i. Mat er aldri kjedelig. ;)

Skrevet (endret)
:ler: Å sette opp handleliste er ikke det morsomste jeg gjør, men vi kjøper inn all middagsmaten en gang i mnd vi, så småhandler vi ferskvarer etterhvert som vi trenger det. Endret av monja
Skrevet

Jøss...en gang i måneden?!? Det hadde aldri jeg klart. Jeg lager mat etter humøret. Hvis jeg er dritlei en dag så blir det pølse med potetstappe. Men en dag jeg er skikkelig i husmormodus kan jeg finne på å lage kjøttkaker eller noe helt nytt.

Lager sjelden ukens handleliste, men handler ofte mye av varer som er på tilbud, f.eks. kjøttdeig og kylling som kan fryses. Har meg en tur til Obs! i uka. Mange kupp der. :)

Gjest SumoBryter
Skrevet
Jøss...en gang i måneden?!? Det hadde aldri jeg klart. Jeg lager mat etter humøret. Hvis jeg er dritlei en dag så blir det pølse med potetstappe. Men en dag jeg er skikkelig i husmormodus kan jeg finne på å lage kjøttkaker eller noe helt nytt.

Lager sjelden ukens handleliste, men handler ofte mye av varer som er på tilbud, f.eks. kjøttdeig og kylling som kan fryses. Har meg en tur til Obs! i uka. Mange kupp der. :)

Ja, slik må det være mye morsommere og behageligere å handle.

Når man handler en gang i uken må man planlegge all maten for en hel uke på en dag, og alle ingrediensene må man huske å skrive opp en handleliste kan da ta mer enn en halvtime å lage.... Men så får vi maten til døren da, siden vi helst vil slippe turen til supermarkedet uten bil, så jeg bør ikke klage... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...