Gå til innhold

Hvorfor før kvinner så mye mer kråkeøyne? Pga sminke? Og hvordan unngå dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dessverre kråkeøyne er stygt. Sier ikke at jeg går rundt og synes kvinner er stygge, men det er så stygt å se disse kråkeøynene :(  Det ser ut som huden har blitt gått brukt og veldig slitt, det er vel kanskje det den har.. men man ser liksom ikke lenger fresh ut. Men sliten. 
Synes de er så unødvendige. Hos noen så går det jo en lang strek helt ned til kjevebenet. Hele smilet kollapser på en måte fordi det plutselig ble fult av streker rundt øynene. 
Synes det er så kjedelig at vi er skapt slik. Og dette betyr ikke at jeg legger alt i utseendet, men at det er kjedelig at konsistensen på oss forfaller så fort. Alderen må vises så tidlig. 

Anonymkode: 92e02...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tynnere hud enn menn. Derfor.

Anonymkode: 469c5...930

• Liker 10
Skrevet

Hva er kråkeøyne? 🦜🤔

Anonymkode: fa6ec...89a

• Liker 15
Skrevet

Glemte det med sminke. Er det fordi kvinner bruker sminke mer en menn og vasker seg derfor oftere rundt øynene? 

Skrevet

Også på grunn av hormonene som forlater kroppen😢Vil ikke bli eldre og skrukkete! 

Anonymkode: 4f817...bf3

Skrevet

Synes slike rynker er fine jeg. Det viser at man har smilt masse og sannsynligvis er en snill person.

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Synes slike rynker er fine jeg. Det viser at man har smilt masse og sannsynligvis er en snill person.

Har ingenting med snill å gjøre. Synes ikke man trenger å få alle skrukkene pga man smilt.

Skrevet

Synes også smilerynker er fint. Skjønnhet er ikke bare forbeholdt de under 30.

Anonymkode: 0b5b7...def

• Liker 11
Skrevet

Kan vi please gå tilbake til å kalle det smilerynker? Det er så mye koseligere 😊

Anonymkode: 4e620...36f

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ingenting med snill å gjøre. Synes ikke man trenger å få alle skrukkene pga man smilt.

Hvor gammel er du ts? 

• Liker 10
Gjest Achelois
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dessverre kråkeøyne er stygt. Sier ikke at jeg går rundt og synes kvinner er stygge, men det er så stygt å se disse kråkeøynene :(  Det ser ut som huden har blitt gått brukt og veldig slitt, det er vel kanskje det den har.. men man ser liksom ikke lenger fresh ut. Men sliten. 
Synes de er så unødvendige. Hos noen så går det jo en lang strek helt ned til kjevebenet. Hele smilet kollapser på en måte fordi det plutselig ble fult av streker rundt øynene. 
Synes det er så kjedelig at vi er skapt slik. Og dette betyr ikke at jeg legger alt i utseendet, men at det er kjedelig at konsistensen på oss forfaller så fort. Alderen må vises så tidlig. 

Vi skal jo råtne og dette er en del av prosessen. Gener, miljø etc. spiller en rolle og kan derfor gjøre at vi aldres i forskjellig takt.

Tar heller kråketær enn et dårlig hjerte og fettlever, any day!

Hvordan ser du ut selv synes du da? Hvor på kråke-skalaen ligger du?

Skrevet

Kan vi please gå tilbake til å kalle det smilerynker? Det er så mye koseligere 😊

Anonymkode: 4e620...36f

Føler det er slik man får allerede som ganske ung. Små streker under øynene. Kråkeøyne er slike som er der også når du ikke smiler, isåfall skal det ingenting til. Så er de lange og blir dypere og dypere. Lenger og lenger.

Skrevet

Hvor gammel er du ts? 

28. Hva har det å si?

Skrevet

Kråkeføtter mente jeg

Skrevet

Hvorfor bry seg med noe man ikke kan gjøre noe med?? Ja, vi blir eldre, med rynker og slappere hud. Det kan vel bidra en promille å pleie huden godt med mye fuktighet, alltid bruke solfaktor og ikke dra og strekke huden rundt øynene mer enn nødvendig, men å bli eldre kan ikke motarbeides. Ville du foretrekke å dø som rynkefri 25- åring?

Anonymkode: b2869...24f

• Liker 9
Skrevet

Det er jo sjarmerende! Jeg får komplimenter for mine ☺️

Anonymkode: daebc...c50

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28. Hva har det å si?

Du skriver som om du var 13

Anonymkode: db39b...1b6

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bry seg med noe man ikke kan gjøre noe med?? Ja, vi blir eldre, med rynker og slappere hud. Det kan vel bidra en promille å pleie huden godt med mye fuktighet, alltid bruke solfaktor og ikke dra og strekke huden rundt øynene mer enn nødvendig, men å bli eldre kan ikke motarbeides. Ville du foretrekke å dø som rynkefri 25- åring?

Anonymkode: b2869...24f

Hadde foretrukket å se slik ut som jeg gjør lenger isåfall.

Skrevet

Kvinner har tynnere hud, som nevnt over.

Anonymkode: cff66...fe5

Skrevet

Du skriver som om du var 13

Anonymkode: db39b...1b6

Hvorfor gidder dere kaste bort så mye tid på hersketeknikker? Dette er utdatert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...