Gå til innhold

Folk som alltid blir distrahert, og avbryter samtaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som irriterer meg med noen uvaner. Vi kan sitte og snakke men alltid reiser hun seg opp og begynner å gjøre ting. Vi kan sitte og drikke kaffe, men så fort det blir stille så reiser hun seg «jeg har visst glemt å sjekke om vi har yoghurt til datteren i morgen», «er vaskemaskinen ferdig tro?» . Når vi er blandt folk snakker hun, men så gjør hun samme greia. Tar telefonen og blir sittende med den og unnskylder seg fordi hun hadde glemt å gi en beskjed. Ellers så reiser hun seg opp og går mens hun ringer noen «jeg hadde glemt å ringe Xxxx». 
Hele tiden vi er sammen enten flere eller bare vi så er hun helt ekstrem med å reise seg opp og sjekke ditt og datt. Det er så stressende å være sammen med henne. Hva er det med slike folk? 

Anonymkode: 88735...397

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med mennesker som har konsentrasjonsproblemer mener du?

Anonymkode: 05dfc...5d6

• Liker 2
Skrevet

Søsteren min er sånn.

Hun spør meg om noe, så begynner jeg å fortelle og plutselig så går hun ut av rommet. Så sier jeg: er du ikke interessert i å høre hva jeg sier? jo jo sier hun og kommer tilbake. Så bare avbryter hun meg og så går hun igjen, og får ikke med seg hva jeg forteller henne. Det er grusomt irriterende og uforskammet. 

Anonymkode: 7382f...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...