Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger hjelp med å vurdere om jeg overtenker eller ikke.

vi var tre på skiftet og jeg spurte X om vi alle tre skulle bestille foodora, X sa njaa, mer ble det ikke. Når X dro hjem for dagen skulle jeg og Y jobbe i noen timer til. T spurte om ikke bare vi to skulle bestille foodora, jeg svarte joda og Y overbeviste meg om å smake en ny rett som vi delte pluss 1 rett hver. På kontoret vi satt er det en stol som er behageligere enn de andre. Y sa så sett deg her (på godstolen), jeg setter meg heller der og tok med seg en annen stol til stolen min. Stemningen var god, men etter mat ble det litt sånn... «hva nå»-stemning.. Y tok frem en tyggispakke i hånda, men fikk ikke puttet tyggisen diskre i munnen så Y satte den bare i lommen igjen..

er det overtenkning at jeg tror det kunne ha skjedd noe mer om jeg bare hadde vært litt mer mottakelig og ikke klein? Situasjonen endte kleint til slutt..

Anonymkode: 705b8...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, det skal jo mer til for at det skal kalles flørting. Dere spiste sammen og hen var hyggelig.

• Liker 3
Skrevet

T er feiltasting, det skulle selvfølgelig stått Y. Beklager

-TS

Skrevet

Har dere hatt en flørtete tone lenge? 

Ville han delt mat med andre? Latt dem få godstolen? Hva snakket dere om? Hvor gamle er dere? Kanskje han bare ville ha tyggis, men ikke dele?(hehe neida.) 

Men ut av hva du skrev hørtes det egt ut som overtenking ettersom dere faktisk bare spiste sammen

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det høres ut som overtenking, men ville fulgt litt med. Tyggis etter mat er normalt nok på jobb, og å ville sitte behagelig er også normalt :) Er jo bare hyggelig å tilby deg den beste plassen. 

Anonymkode: f803a...22c

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, trenger hjelp med å vurdere om jeg overtenker eller ikke.

vi var tre på skiftet og jeg spurte X om vi alle tre skulle bestille foodora, X sa njaa, mer ble det ikke. Når X dro hjem for dagen skulle jeg og Y jobbe i noen timer til. T spurte om ikke bare vi to skulle bestille foodora, jeg svarte joda og Y overbeviste meg om å smake en ny rett som vi delte pluss 1 rett hver. På kontoret vi satt er det en stol som er behageligere enn de andre. Y sa så sett deg her (på godstolen), jeg setter meg heller der og tok med seg en annen stol til stolen min. Stemningen var god, men etter mat ble det litt sånn... «hva nå»-stemning.. Y tok frem en tyggispakke i hånda, men fikk ikke puttet tyggisen diskre i munnen så Y satte den bare i lommen igjen..

er det overtenkning at jeg tror det kunne ha skjedd noe mer om jeg bare hadde vært litt mer mottakelig og ikke klein? Situasjonen endte kleint til slutt..

Stemningen mellom dere da har mer å si enn selve hendelsene. Hendelsene kan være helt uflørtete, mulig han er veldig glad i god mat, mange menn tilbyr den gode stolen til en kvinne, tyggis etter mat på jobb er vanlig. Så alt dette kan bety ingenting. Det viktigste er om det var flørtete stemning eller ikke.

Anonymkode: 406af...b10

• Liker 1
Skrevet

dere spiste mat og hadde tyggis? Hva er rart med dette da?

Anonymkode: 77801...f7d

• Liker 16
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke mye av... ville ikke sagt at det virker som om det kunne skjedd så mye mer?? Mat og tyggis liksom..

Anonymkode: d80d4...9d5

• Liker 9
Skrevet

Jeg forstår heller ikke dette.

Du forteller om en konktet hendelse. To kolleger spiser mat. Det er ingenting i historien din som kan si noe om "det kunne skjedd noe mer". Ingenting av dette er flørting, men for alt vi vet kan det ha vært blikk og kroppsspråk som viste flørt. 

Anonymkode: 62804...6e6

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstod svært lite av det du skrev. Uansett virker ikke noe av dette som flørting? Den som gikk først ville jo ikke ha mat, så naturleg dere som ville bestilte etterpå. 

• Liker 2
Skrevet

Du ville ha mat først, og så ville du bare så vidt ha mat etterpå? 

Jeg tror du kunne ha fått en tyggis om du hadde spurt direkte da du så pakken.  Kanskje ble pakkenbare dratt frem fra lomma fordi Y satt vondt i den minst behagelige stolen, men når du først hadde sett den kunne du spurt. Tenker jeg da.

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2020 den 19.27, AnonymBruker skrev:

er det overtenkning at jeg tror det kunne ha skjedd noe mer om jeg bare hadde vært litt mer mottakelig og ikke klein?

Ikke inngå forhold med kolleger. Det fører sjeldent godt med seg, siden dere åpenbart jobber tett sammen.

Skrevet

Er foodora essensielt her, siden det nevnes både i overskriften og flere ganger i HI?

Anonymkode: 030f5...1cc

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønte heller ikke dette. Hva er det du opplevde som rart? At Y ikke ga deg tyggis? At du fikk sitte i godstolen? Jeg skjønner ikke helt problemstillingen her...

Noen ganger kan situasjoner bli kleine fordi man gjør noe med en person som er annerledes enn det man ellers gjør sammen. Som å spise middag med en kollega, da beveger man seg over i vennesfæren, og så kan man plutselig bli litt usikker på hvilke sosiale koder som gjelder nå. Det er helt ok og noe som skjer av og til. Jeg ville ikke ha tenkt noe mer på det.

Anonymkode: 99994...2ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...