Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Hvordan fungerer ignorererlistene? Hva skjer om du ignorerer en bruker om denne svarer på en tråd? Ser du ikke innlegget fra den som er ignorert? Bruker du denne funksjonen?
Pleier Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 Har ikke hatt behovet for å ignorere noen enda, så jeg vet ikke hvordan det ser ut.
LilleBille Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 Du får opp navnet på den som har skrevet innlegget - og muligheten for å åpne innlegget - om man ønsker det. Synes det er veldig greit - og har ignorert alle som har bilder i signaturen (som jeg har sett). Om jeg ønsker å lese innlegget kan jeg lett gjøre det - men jeg slipper å se alle de rotete bildene/nedtellingsgreiene i hver tråd.
Arkana Skrevet 21. juli 2005 #4 Skrevet 21. juli 2005 Når du ignorerer brukere kommer nicket deres fremdeles opp i tråder de har svart på, men du ser ikke hva de har skrevet eller signaturen deres. Du får istedet et valg om du skal vise dette innlegget eller "avignorere" dem. Jeg synes ignorering er praktisk når det gjelder aktive brukere som har bilde i signaturen sin. Jeg synes det tar mye unødig plass i tråder å måtte bla seg gjennom bilder jeg ikke er interessert i å se igjen og igjen.
Gjest Hel Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Jeg bruker den men har bare en person ignorert.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Hvis man går inn på kontrollpanel og foruminnstillinger kan man velge om man vil se signaturen til andre brukere. Er det ikke bedre å trykke NEI her istede for å ignorere hele brukeren?
monja Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Hvis man går inn på kontrollpanel og foruminnstillinger kan man velge om man vil se signaturen til andre brukere. Er det ikke bedre å trykke NEI her istede for å ignorere hele brukeren? ← Akkurat det lurer jeg og på.
Gjest Gulltopp Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har ignorert brukere som etter min mening har veldig dårlig språk og lite fornuftig å komme med, og dessuten en som jeg synes har ekkel avatar. Signaturer derimot, gjør meg ikke noe.
Gjest Madeline Skrevet 21. juli 2005 #9 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har ikke ignorert noen. Ellers ser jeg ikke helt poenget med å ignorere personer som har bilder i signaturen. Det er bare å gå inn i foruminnstillinger og skru av visning av signaturer.
Gjest Emera Skrevet 21. juli 2005 #10 Skrevet 21. juli 2005 Men vises det i min profil dersom jeg ignorerer noen? Kan andre se at jeg ignorerer? I et annet forum står det nemlig underst i innleggene hvem brukerne ignorerer. og dessuten en som jeg synes har ekkel avatar. Det er derfor jeg ønsker å ignorere en også, ja...
LilleBille Skrevet 21. juli 2005 #11 Skrevet 21. juli 2005 Hvis man går inn på kontrollpanel og foruminnstillinger kan man velge om man vil se signaturen til andre brukere. Er det ikke bedre å trykke NEI her istede for å ignorere hele brukeren? ← Jeg leser gjerne signaturene - synes mange har gode signaturer - men vil ikke se de store bildene - da jeg synes det blir så utrolig rotete med store bilder eller nedtellinger etc. Så ved å ignorere brukere kan jeg - om jeg vil lese innlegget fra aktuell bruker - velge å åpne det.
monja Skrevet 21. juli 2005 #12 Skrevet 21. juli 2005 Så bare fordi jeg har en nedteller (som ikke er veldig prangende) er det ikke verdt å lese mine innlegg....jaja
Gjest Milah Skrevet 21. juli 2005 #13 Skrevet 21. juli 2005 Nei, jeg ignorer ingen. (Kjenner jeg ble litt nysgjerrig på om noen ignorer meg nå..)
Gjest hifi Skrevet 21. juli 2005 #14 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har ignorert brukere som etter min mening har veldig dårlig språk og lite fornuftig å komme med, og dessuten en som jeg synes har ekkel avatar. Signaturer derimot, gjør meg ikke noe. ← he-he, da er det ikke mye du får lest på dette forumet.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #15 Skrevet 21. juli 2005 Men vises det i min profil dersom jeg ignorerer noen? Kan andre se at jeg ignorerer? I et annet forum står det nemlig underst i innleggene hvem brukerne ignorerer. Det er derfor jeg ønsker å ignorere en også, ja... ← Bør min person føle seg truffet?
Gjest Emera Skrevet 21. juli 2005 #16 Skrevet 21. juli 2005 Åh, nei!!! Jeg synes frosken er kjempesøt! Er visst en av de få som fremdeles elsker den frosken...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #17 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har ikke ignorert noen Men har lyst til å ignorere en jeg også pga ekkel avatar, lurer på om vi tenker på den samme? blir nysgjerrig også, må nesten litt...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #18 Skrevet 21. juli 2005 Wuhu! Da må du skrive i kultur,tv,blabblabla tråden Nei nå... er det en ekkel avatar her? Jeg vil og se!
LilleBille Skrevet 22. juli 2005 #19 Skrevet 22. juli 2005 Så bare fordi jeg har en nedteller (som ikke er veldig prangende) er det ikke verdt å lese mine innlegg....jaja ← Jo jeg leser gjerne innleggene dine - men velger å ikke vise dem - med bildene i alle tråder. Det er ikke noe problem å åpne innleggene - når jeg er i den aktuelle tråden, men synes det blir rotete når det kommer mange bilder under hverandre - men det er meg.. Ser jo heller ikke bort fra at jeg blir ignorert av noen - da det er mange som synes bena mine er stressende .. og det er jo deres valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå