Gå til innhold

jeg hater utroskap og vil ikke at noen skal få oppleve det.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Dette skjedde da min datter var liten,hennes far var for fri seksualliv og var mye ute på byn med kammerater.

Det var en helg jeg viste han skulle ut og jeg planla og dra til mine foreldre.Jeg viste og hørte at min daværende mann stod i med min barndoms venninne.Jeg sa til en nabo om jeg kunne være hos henne den lørdagskvelden. De svarte ja,når jeg fortalte grunnen og de hadde barn selv på min datters alder.

Jeg ringte til min barndoms venninne og sa at jeg kom til byen og at vi da kunne ha et venninnetreff.

Hun sa at hun kunne ikke fordi hun skulle passe en hund i Oslo.Jeg vil kalle men barndomsvenninne for Turid og min daværende mann Odd.Jeg satt opp hos den gode naboen og mine foreldre viste om at jeg skulle sjekke dette ut og at jeg ikke kom.Men vi hadde avtalt at hun skulle si at jeg kom til byen hvis Turid ringte og sjekket,når Turid ringte mine foreldre om jeg kom til byen svarte de ja .Da var det fritt leide for Turid å dra til Oslo,ved 20 tiden samme kveld så jeg de forelskede paret komme opp bakken.Jeg gjorde meg ikke til kjenne og ringte min bror han og kona satte seg i bilen innover til Oslo.

Det tok ca 2 timer,Jeg var nærvøs og jeg ventetiden føltes lang .De kom og vi gikk stille ut .Vi listet oss ned trappa og der kom det høy musikk .De hørte ikke at jeg låste meg inn med kone og bror.

Vi reiv opp soveromsdøra og det tok vi dem på færsken,min bror reiv av dem dyna og jeg fikk tatt bilder. Spyttet henne mitt i trynet og kaldte henne horefille,og jeg klappet til Odd i trynet.Tok klærne deres og kastet ut ned hennes Julio Eglesias plater.De fikk bare sakt nææmen skulle ikke du til dine foreldre da.Jeg jagde dem ut den samme veien og satte sikerhetslås døra.De ringte sine foreldre og sa hvor fæl jeg hadde vært ?

Jeg kontaktet min mor og far og vi reiste til Hvaler og ble der med jentungen.

Det ble rettsak jeg fikk skillsmisse med dom grunnet hans utroskap og min vennine måtte forklare seg i retten.Jeg satt ved min advokats side og bare koset meg de fikk kjørt seg kraftig og jeg beholdt alt fordi jeg hadde Lisa.

Der var jeg spion i mitt eget hjem og tok gubben ,naboen fikk en stor blomterbukett for takk for hjelpen.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nå det var litt vel vilt å blande inn bror og svigerinne i dette, jeg da... Er ikke dette noe du og din daværende mann brude ordnet opp i på egenhånd uten å trenge beviser for det ved hjelp av vitner? :roll: Nå kjenner selvsagt jeg ikke hele historien, og skal ikke dømme deg nedenom og hjem, men jeg syntes nesten det hørtes ut som om du hadde planlagt å gå rettens vei ettersom du hadde med deg vitner og din bror tok bilder som beviser.... :o

Ja,ja, du om det... Jeg ville iallfall ikke gått sååå drastisk til verks, da...

Bra du har funnet deg en ny mann, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt av en historie å lese etter å ha vært utro selv ganske nylig. Puh

Enig med Lillian at det kanskje var litt voldsomt, men også enig i at de som er utro fortjener det som måtte komme av reaksjoner. Det er et så stort svik, og en ødeleggelse av alt som heter tillit i et forhold. Forstår det slik at dette ikke var noe engangstilfelle, og jeg føler med deg som måtte gå å vite om en mann som gikk bak ryggen din gang på gang og svek deg og datteren på denne måten.

Samtidig håper jeg at det finnes tilgivelse i hjertet til mannen min hvis han får vite om min tabbe. Vi er mennesker og gjør feil, og jeg tror jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke vil gjøre denne en gang til. Utroskap er noe så utrolig stygt og vondt og kan lage så dype sår, vet nesten ikke om jeg kan leve med meg selv som har sveket mannen min slik.

Nei enig, indianlady, utro partner unner jeg ingen. Unner heller ingen å ha det så vondt med seg selv som jeg har nå. Er det noen her som har lyst til å ha sex med noen andre enn partneren sin, så kan jeg bare si at de må tenke seg 1000 ganger om og bestemme seg for å ikke gjøre det/gjøre det slutt først. Du ødelegger for deg selv MINST like mye som du ødelegger for den andre.

Klem til dere alle fra ulykkelig jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannelig tøff som gjorde det på denne måten. Jeg hater også all form for utroskap. Men jeg vet ikke hva jeg ville ha gjort om mannen min skulle ha stått i med min barndomsvenninne. Tror jeg har blitt fullstendig knust, men det er jo noe som heter tilgivelse. Hadde det bare skjedd en gang, må det jo vel være rom for å tilgi. Men pågår det over lang tid, da finnes det ikke tilgivelse for sånt mener jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå det var litt vel vilt å blande inn bror og svigerinne i dette, jeg da... Er ikke dette noe du og din daværende mann brude ordnet opp i på egenhånd uten å trenge beviser for det ved hjelp av vitner?  :roll:  Nå kjenner selvsagt jeg ikke hele historien, og skal ikke dømme deg nedenom og hjem, men jeg syntes nesten det hørtes ut som om du hadde planlagt å gå rettens vei ettersom du hadde med deg vitner og din bror tok bilder som beviser....  :o  

neee..synes det var glimrende jeg.Det sviket der tok toppen av kaken..tøft gjort !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg lurer paa:

Dette skjedde da min datter var liten,hennes far var for fri seksualliv og var mye ute på byn med kammerater.

Betyr det at han hadde fortalt deg at han var for et fritt seksualliv???

I saa fall var det vel ikke noe svik fra hans side? Hvis man spiller med aapne kort, kan den andre parten velge om en vil vaere med paa 'spillet' eller ikke.

Hvis det var saann at du fant ut dette forst etterpaa, var det selvfolgelig et grusomt svik.

Uansett skjonner jeg ikke at barndomsvenninna di kunne gjore noe saannt mot deg!! :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Ada

Ja han sa det i en fleipete tone ,men jeg fikk høre det fra omveier også så da ville jeg ha mine bevis.Jeg fikk bevisene og da smalt det.

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Synes nå det var litt vel vilt å blande inn bror og svigerinne i dette, jeg da... Er ikke dette noe du og din daværende mann brude ordnet opp i på egenhånd uten å trenge beviser for det ved hjelp av vitner?  :roll:  Nå kjenner selvsagt jeg ikke hele historien, og skal ikke dømme deg nedenom og hjem, men jeg syntes nesten det hørtes ut som om du hadde planlagt å gå rettens vei ettersom du hadde med deg vitner og din bror tok bilder som beviser....  :o  

Hei Lillian :D

Du skjønner det da i 1984 trengte en beviser for å bli skilt ved dom.Men i dag nytter det ikke å gå denne veien som jeg gjorde ,det er til og med vanskelig med seprasjon via domstolene.

Det var det han gjorde som han gjorde mot meg da som fikk begret til å renne over.Den natten på Hvaler sov jeg ikke jeg holdt på å flire meg ihjel

og det synet glemmer jeg ikke så lange jeg lever.

Odd er lykkelig på sin kant og det unner jeg han og vår datter har tatt kontakt med alle søsknene sine som han har med forskjellige damer på byen.

Jeg er meget lykkelig med min mann som jeg har idag. :wink: Jeg skulle ha svart deg før men jeg har hatt nattskift i natt .

hilsen

indianlady :briller:

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Tøft gjort av deg Indianlady! Det må ha vært litt av et syn for deg :o  

:ler:  

-x

Ja det er et syn jeg aldri glemmer . :hoho::hoho::hoho:

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Måtte bare si bravo.

Har blitt krafig bedratt selv og syns du er modig. Etter sånt svik faller man totalt sammen og spesiellt når bestevenninnen er involvert i tillegg til at man har barn.

Tror egentlig ikke alle andre kan forstå hvordan det føles.

Stå på og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var skikkelig bra gjort! Ser det for meg :hoho: .

Helt greit å ha med broren og svigerinnen på det for da hadde du jo både flere vitner og dessuten noen til å trøste deg. Det må jo også ha vært ekstra ydmykende for han at "hele slekta" var vitne til det :oops: :hoho: . Dessuten synes jeg om så han var for et fri sex, så var ikke du det, og det måtte han ta hensyn til da dere giftet dere. Det bør tross alt være viktigere å ikke såre partneren, en det er å få seg noe på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...