AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Dette er kanskje et rart spørsmål, men jeg har lurt litt på dette. Har ei venninne som er veldig overvektig og som har voldsom sexlyst. Hun snakker mye om sex og seksualitet, er veldig aktiv på den fronten, men mange profiler på diverse sider ikke bare tinder, men vi snakker fetlife og en del andre. Hun har også fortalt om en side som går spesifikk på store damer og menn som liker de. Hun er langt over gjennomsnittet interessert i alt som handler om sexliv. I tillegg er hun da også betydelig overvektig. Så jeg lurer på om det er en sammenheng der, om noen vet det? Eller at hun bare er en ekstrem livsnyter, både når det gjelder mat og sex? Anonymkode: c2ade...adb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Anorexia = null sex. Bullemi = sex og anger. Overvektig = ukritisk sex. Akademiker = ? Idrettsutøver = ? Anonymkode: f6d7d...7ad
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Jeg har mer sexlyst, og nyter sex mer, med meg selv og partner, når jeg er fastere i fisken. Det har med selvfølelsen min å gjøre. At jeg ikke føler alt "henger og slenger". K 44, BMI 24, født barn Anonymkode: e84d6...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå