Gå til innhold

Spontanabort i dag?! Visste ikke jeg var gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var mensen, som har vært veldig uregelmessig. Har et barn på 15 mnd, og mensen har ikke blitt regelmessig etter fødselen, egentlig. Forrige blødning var for to uker siden, men da var det bare en og en halv dag med VELDIG lite blødninger. Går på minipille. 

Begynte å blø igjen i går. Først bare helt lyst, rosa slim, deretter kom det blod med koagulerede  klumper. Så, nå i dag kjente jeg det kom noe i bindet. Sjekket, og der lå det faktisk en liten vevsklump med koagulert blod i tillegg. Vevet så ut som en bitteliten sekk som var revet. Var kanskje 2,5- 3 cm. Ganske hardt vev. 

Var dette en spontanabort? Hvor langt på vei kan det ha vært?

Anonymkode: 2a883...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det jo ha vært, men det kan også bare være rester av slimhinner. 

Anonymkode: 983de...bc6

• Liker 2
Skrevet

Hvis du hadde en spontanabort så vil du fremdeles få en positiv test. Ta en, så slipper du å lure, for det trenger ikke ha vært det.

Anonymkode: f479b...945

• Liker 14
Skrevet

Det er nok større sannsynlighet for at det var en bit/biter av slimhinnen som kom ut mer inntakt enn vanlig. Jeg har opplevd det er par ganger, og lurte på hva i alle dager det var første gang (jeg husker ikke hvordan jeg fant ut av det, men regner med jeg googlet og kanskje havnet i en tråd om noen som hadde spurt om det samme).

Anonymkode: 26d0a...549

• Liker 1
Skrevet

Hvis du går på minipille(cerazette eller tilsvarende?) så er det ikke så uvanlig med uregelmessige blødninger.

Jeg går også på minipille, men er snart 5 år siden siste fødsel. Kan gå flere mnd uten blødning, også kan jeg blø litt i noen dager. Men aner aldri når det skjer.

Anonymkode: 89063...123

Skrevet

Jeg hadde det slik på minipillen 🥴 gruer meg til å begynne på minipillen igjen 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...