AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Hei, jeg skal føde på Drammen sykehus snart, og lurer på om noen har erfaringer? Kan man føde i vann der, hva med lystgass? Er de flinke til å hjelpe med amming? Og er det urealistisk å håpe på eget rom hvor mannen også kan overnatte? Evnt andre ting? Anonymkode: 6857c...415
skalbare Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Jeg var veldig fornøyd med Drammen😊 De har badekar. De har ikke lystgass. Har skjønt at de prioriterer 1 gangs fødende mtp familierom. Om de har ledig så får dere nok rom😊 Mpt på amming er det viktig at du spør masse. Hvis du ikke spør er det ikke sikkert du får nok veiledning.
tussi84 Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Følger denne. Skal også føde i Drammen snart. Uke 35 her. Hva er du i ts?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Fødte på Drammen sykehus for ca 9 uker siden. Utrolig fin opplevelse og flinke jordmødre. Når det gjelder ammingen hjelper de så godt de kan, men viktig å spørre hvis det er noe du lurer på eller ikke får til. Vi som førstegangs fikk familierom den andre natten. Var totalt 4 netter på synehuset Anonymkode: 9620c...63a
Lilypond Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Jeg hadde en fantastisk fødsel på Drammen sykehus for omkring et år siden ❤️ Det var andregangs etter traumatisk førstegangsfødsel på annet sykehus. Jeg var aldri kandidat for badekar av medisinske årsaker så det vet jeg gikk noe om. Lystgass har de ikke, for det er et gammel sykehus. Jeg var mest opptatt av epiduralen, den kom i løpet av minutter når jordmor ringte på den. Også verdt å vite at de setter pudendalblokade der, det gjør de ikke på alle sykehus. Fantastisk snille jordmødre ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 Har de ikke lystgass? Finnes det annet smertestillende for dem som ikke kan få eller ikke rekker å få epidural?? Anonymkode: 3d407...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå