Snop Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Hvis du har gått til sexolog, kan du fortelle litt om hvordan samtalene var, hvilke "hjemmelekser" dere fikk og om/hvordan det hjalp dere?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 1 time siden, Snop skrev: Hvis du har gått til sexolog, kan du fortelle litt om hvordan samtalene var, hvilke "hjemmelekser" dere fikk og om/hvordan det hjalp dere? Gikk til sexolog etter dama sa hun fantaserte om å ha sex med en stor penis. Tok lang tid å komme over det og er enda ikke over det, men har resignert å latt henne få en elsker for å få slutt på masingen. Timene hos sexolog hjalp i grunnen lite, selv om det var greit å ha noen å prate med. Hun var kvinnelig sexolog og fikk egentlig følelsen at hun var mere på dama sin side, så følte ikke det hjalp så veldig mye. Anonymkode: 79a82...ae8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Jeg gikk til sexolog for manglende lyst, og følte det hjalp veldig. Syns samtalene var veldig bra, og likte øvelsene jeg fikk. Det er fint å prate med noen som kan om disse tingene. Fant tonesexolog på instagram, og hadde tre samtaler med henne online, noe jeg syns funka bra. Anonymkode: 9af07...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå