Gå til innhold

Høstferie innenlands.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min ønsker å ta meg med på høstferie til andre sida av landet for å besøke familie. Jeg er litt skeptisk pga korona. Hva tenker dere, greit å reise på ferie innenlands eller best å holde seg hjemme?

Anonymkode: 26bfa...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge til høstferien og mye kan endre seg i mellomtiden. Ville avventet situasjonen

Anonymkode: 28caa...867

Skrevet

Hva er du engstelig for? Er du i risikogruppen? 

Og hva er transportmetoden? Fly er jo sikrere enn en bybuss. Og på tog er det knapt mennesker, samt at halvparten av setene er sperret av. 

Anonymkode: c4204...a6f

• Liker 1
Skrevet

Skal dere reise kollektivt eller i egen bil? De dere skal besøke: er de i en risikogruppe eller er de friske? Reiser dere fra eller til et sted hvor det foregår lokale utbrudd på reisetidspunktet? Dette er forhold som må tas i betraktning. 

Skrevet

Greit å reise innenlands, men jeg ville unngått å reise hvis det var lokalt utbrudd der jeg bodde eller skulle reise til. Eller hvis noen i familien eller de jeg skulle besøke var i risikogruppe.

Anonymkode: 42027...abb

Skrevet

Vi besøker familie i risikogruppa nå. Kjørte bil hit og vi bor i ulike hus i noen dager før vi flytter sammen. Tok også en koronatest før jeg dro som var negativ.

Anonymkode: 90231...c21

• Opprett ny...