AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Har ei jente på 3 måneder som har spist ufattelig mye på hendene de siste ukene. Og ved en tilfeldighet i dag oppdaget jeg noe hardt, hvitt i underkjeven. Som et bittelite riskorn. Første jeg tenkte var selvfølgelig at det var en tann! Men så kom jeg på at det er jo veldig tidlig? Og at det er fortenner som kommer først? Noen andre med baby som har fått tidlige tenner? Anonymkode: 6bf60...0d5
Kenelz Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 «Barn får tenner fra 3 måneders alderen til de er 1 år gamle. For mange kommer de første tennene i 7-8 måneders alderen. Når barnet er mellom 2 ½ til 3år har de fått alle de 20 melketennene. Aga understreker at det er individuelle forskjeller så her er det viktig å ta det med ro og ikke sammenligne seg med andre.»
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Det er mest sannsynlig en fortann selv om den ser ut til å komme på sida. Den blir pressa innover mot midten etter hvert.
Papoo Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Min fikk hjørnetennene først, så ut som en liten vampyr. Dog ikke så tidlig da, tipper hun var 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå