Gå til innhold

Toro grove pannekaker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om ferdigposen til Toro med grove pannekaker er grei å spise om man prøver å gå ned i vekt? Jeg trener mye men har lite matlyst. Fikk lyst på pannekaker plutselig men vil ikke ødelegge vektnedgangen

Anonymkode: 6c7a9...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ønsker du å oppnå?

Anonymkode: c1b54...40c

Jeg vil bli slankere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det totale kaloriinntaket ditt som bestemmer det, så i teorien kan du spise hva du vil så lenge totalen ikke blir for høy. 
Men ellers er det enkelt å lage noen digge, grove pannekaker selv, og da er det enklere å holde kontroll på både kcal og mengden. 
Ett egg, litt fullkorns hvetemel/sammalt spelt, en dæsj melk, en klype salt og evt litt sukrin om du liker de litt søte. Det blir nok til ca 2 pannekaker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bli slankere.

Da må du endre på noe av måten du tenker.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om ferdigposen til Toro med grove pannekaker er grei å spise om man prøver å gå ned i vekt? Jeg trener mye men har lite matlyst. Fikk lyst på pannekaker plutselig men vil ikke ødelegge vektnedgangen

Hvis du skal ned i vekt, prøver du ikke. Du gjør. Men det er ikke så mye du skal gjøre. Du må bare ha kaloriunderskudd, over tid. Du kan ikke ødelegge vektnedgangen med annet enn å ikke ha kaloriunderskudd over tid. 

Å ha lite matlyst er i utgangspunktet det beste utgangspunktet du kan hvis du vil ned i vekt, men ikke spesielt sannsynlig, hvis du vil ned i vekt.

Om den eller den matvaren er grei å spise, kommer an på om du liker den. 

"Kosthold er kilo, trening er gram." Det er en grei tommelfingerregel.

Anonymkode: c1b54...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...