AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 En bekjent av meg sier at hun elsker kjempelange roadtrips alene og å kjøre 60 -100 mil alene mil for å oppleve nye steder og byer. Hun sier at noe av koseligste er å snakke lenge mens hun kjører. Med det mener hun facetime med video. Jeg ble litt overrasket og synes det virket skummelt, men hun mener at det er helt normalt og at "alle" gjør det. Selv tør jeg ikke sjekke sms engang mens jeg kjører bil. Jeg tenker at det ikke akkurat er helt harmløst. Hadde dere brukt facetime mens dere kjører? Jeg håper det ikke er så normalt som hun påstår. Anonymkode: 39b4d...33f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Ingen fare, helt harmløst. Hva kan gå galt? Anonymkode: 2a56e...769
Gjest RaptorStrike Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Tja, det spørs jo helt på hvordan hun løser det. Om hun fester mobilen i en holder ved A-stolpen på førersiden vil hun jo kunne se både veien og vedkommende hun snakker med. Dog ser ikke jeg personlig helt poenget med å se på noen for å snakke med dem mens man kjører bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå