AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Jeg er 6+1 med barn nr.2. Forrige gang mener jeg å huske at både trøtthet og kvalme kom rundt denne tiden. Men denne gang har jeg kun følt meg litt trøtt (kan og være pga dårlig søvn og vilter 2-åring), men kvalm har jeg enda ikke vært i det hele tatt... Noen her som har opplevd sterk kvalme i første svangerskap men mindre i det andre? Anonymkode: 70ade...d80
WhiteSwan Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Jeg ble kvalm i uke 15, da spydde jeg mye. Var heldigvis ikke kvalm før det. alle svangerskap er ulike så kan jo hende du slipper kvalmen denne gangen 👍🏻
Huset Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Sterk i første fra et sted i uke 7. Varte nesten hele døgnet gjennom i første trimester. Merkbart mindre sterk kvalme i andre svangerskap, mer begrenset til morgenkvalme, men det startet på samme tiden.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Uke 8-15 var verst for meg. Anonymkode: 4b5b2...b8b
Stellia Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Jeg gikk inn i uke 8 i dag. Ikke opplevd kvalme et eneste sekund. Spurte legen om dette på TUL i dag, og han sa ta det var veldig varierende. Noe jeg i utgangspunktet visste. Alt så i allefall bra ut på TUL, og jeg fikk se et bankende hjerte 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 Uke 8-9 til 12 ca, med tilbakefall sånn innimellom utover i andre trimester Anonymkode: 07205...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå