Gå til innhold

Underkastelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er et innlegg for de litt viderekommende innen bdsm, eller D/S 
Jeg har en del erfaring på temaet, da som Dominant, men jeg ønsker å lære mer
Jeg ønsker å bedre forstå hva man får ut av underkastelse, en liten åpen diskusjon, men uten irriterende eller dumme kommentarer
Veldig fint om noen som selv er submissive f.eks kan si noe om hva de får ut av de? 

Gleder meg til en saklig og givende tråd! 

Anonymkode: 0be61...9ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi er begge switcher.

Jeg kan sette med på kne foran henne med håndflatene vendt opp på lårene og senket blikk. Så sier jeg: «Jeg er din, min elskede. Gjør hva du vil med meg.»

Skrevet

Alterego666 - Det er kjempefint, men jeg er ute etter essensen i hva du får ut av det. Inni deg, hvorfor gjør du det

Skrevet

Jeg blir bare jævlig kåt av det. Ingenting får meg mer våt og vill enn å bli dominert. I tillegg føler jeg meg verdifull og elsket og eid. Det er godt og trygt at en annen holder og bestemmer over meg. Gjør at jeg føler meg sterk, seksuell, begjært og nesten som en superwoman! 
k41

Anonymkode: 718a7...4ce

• Liker 6
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fint om noen som selv er submissive f.eks kan si noe om hva de får ut av de? 

Jeg får en kvinne som våger å være sexy for meg. 

Anonymkode: 9582c...585

Skrevet

Ekstrem tillit. Jeg gir bort all makt og kan gjøre det fordi jeg vet at han ser meg og aldri vil skade meg.

Anonymkode: d6095...91f

• Liker 1
Skrevet

Jeg var submissiv før.

Hva jeg fikk ut av det?

Jeg ble ekstremt kåt, våt, fikk orgasme lett, etc.

Men så fikk jeg meg høyere selvfølelse. Og da ble jeg kåt, våt og fikk orgasmer av helt andre ting. 

Anonymkode: afc2a...18b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får en kvinne som våger å være sexy for meg. 

Anonymkode: 9582c...585

Yes, det gjør du! :nigo:

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var submissiv før.

Hva jeg fikk ut av det?

Jeg ble ekstremt kåt, våt, fikk orgasme lett, etc.

Men så fikk jeg meg høyere selvfølelse. Og da ble jeg kåt, våt og fikk orgasmer av helt andre ting. 

Så...underkastelse handler om lav selvfølelse ? 

Skrevet

Jeg elsker følelsen av å bli eid, brukt og kommandert med streng omsorg. Å bli tatt vare på av den du elsker. Finnes ikke en bedre følelse i hele verden ❤

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så...underkastelse handler om lav selvfølelse ? 

For meg gjorde det helt klart det, ja, og jeg mistenker at det gjelder flere.

Jeg var en av de største motstanderne av den tankegangen før. Tidligere mente jeg at det var sunt å underkaste seg. 

Skrevet

Jeg får stilt underliggende behov jeg har. Det gir meg glede å tilfredsstille min partner. Det gir meg tilfredsstillelse å se at han er fornøyd med meg og hva jeg gjør. Det gir meg glede å se han vri hjernen litt for å skjønne hvordan han skal temme meg (kommer an på dagsform, ikke alltid han er i humør til at jeg er en brat) og jeg liker det selvgode gliset han har når han klarer det. 

Jeg er en kontrollfrik til tusen, og det å kunne stole på noen 100% og la han bare ta for seg, lese meg, lede meg og straffe meg når jeg gjør noe galt er utrolig befriende. 

Spenningen ved å ikke vite hva som kommer er også utrolig spennende. Utløsningen som kommer og kosen etterpå er også utrolig viktig.

Anonymkode: 0f38a...5df

• Liker 1
Skrevet

Å underkaste seg en kvinne lokker frem sider som er begravet av årevis av formaninger om hvor "ordentlig" hun skal være. Det frigjør noe i henne som hun ikke engang visste satt fast. Det er et uttrykk for betingelsesløs aksept. 

Det er også en enkel rolle uten initiativansvar. Følge dansen hvor den går. Innsikt i hva den andre tenker tenker, sier og gjør som du aldri får ved å skulle selv prate og styre. 

Det er et samspill. Ved å fjerne fokus på noe, så forsterker du fokus på det gjenværende.

Anonymkode: 52e8e...699

Skrevet

Jeg får trygghet, kjærlighet, glede.

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2020 den 14.40):

Hei!

Dette er et innlegg for de litt viderekommende innen bdsm, eller D/S 
Jeg har en del erfaring på temaet, da som Dominant, men jeg ønsker å lære mer
Jeg ønsker å bedre forstå hva man får ut av underkastelse, en liten åpen diskusjon, men uten irriterende eller dumme kommentarer

Gleder meg til en saklig og givende tråd! 

Hei, følger du fortsatt tråden din? Jeg kan si noe om det hvis du fortsatt er interessert. Jeg er gutt, hva er du? 

Anonymkode: 352c8...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...