Hasselnøtter Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Vi gifter oss om en måned. Vielse på rådhuset, og så bare ut og spise med vitnene/forlovere. Hadde egentlig tenkt å ikke ha noen blomster, men nå er jeg blitt usikker. Jeg elsker jo blomster. Har litt lyst til å ha *noe*, men ikke full brudebukett. Jeg skal ha på meg en halvlang mørkeblå kjole. Noen som har tips? Eller har sett andre som har noe som er fint?
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Blomster er fint ja, gjør seg veldig med en bukett. Du trenger jo ikke ha en brudebukett. Går du til en blomsterbutikk (eller flere) og spør om tips, så kommer du til å finne noe som passer perfekt Det blir så mye finere på bilder også, om du har en liten blomsterdekorasjon i hånda, eller som smykke, i håret eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 7 hours ago, Hasselnøtter said: Vi gifter oss om en måned. Vielse på rådhuset, og så bare ut og spise med vitnene/forlovere. Hadde egentlig tenkt å ikke ha noen blomster, men nå er jeg blitt usikker. Jeg elsker jo blomster. Har litt lyst til å ha *noe*, men ikke full brudebukett. Jeg skal ha på meg en halvlang mørkeblå kjole. Noen som har tips? Eller har sett andre som har noe som er fint? Orange tulipaner var det første jeg tenkte etter du sa 'mørkeblå kjole'. Orange fordi det er en fin og varm kontrastfarge til mørkeblå; tulipaner fordi det er nydelige, enkle blomster og sånn hakket under 'full brudebukett'. Anonymkode: 3eb3f...193 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå