AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Slitt med hodepine i mange uker nå, men det går ikke over, tar Paracet uten effekt. Har vært hos fastlegen men han bryr seg ikke nevneverdig og mener jeg bare må gå sånn, blodtrykk er normalt men pulsen min er høy hver dag. Er uke 23 i dag og dette har holdt på hverfall siden uke 14 men blir ikke bedre, hodepinen flytter seg også, noen dager er det hele hodet og annsikt osv, og andre dager panne og toppen av hodet. Noen andre som har hatt det sånn under svangerskap? Kan det være hormonene som gjør meg så dårlig hver dag ? :( Anonymkode: 6563b...f7f
Gjest Switch Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Har hatt mye vondt i hodet siden uke 6 cirka, er i uke 14 nå. Hadde mye vondt i hodet i mine to andre svangerskap også, og da fikk jeg beskjed av lege og jordmor at jeg som vanligvis drikker alt for lite væske burde egentlig drikke enda mer når jeg er gravid, så vil tro det er på grunn av for lite væske her i alle fall. Drikker du nok?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Har også hatt en del hodepine, tror det er vanlig når man er gravid og sørlig andre trimester. Anonymkode: d0314...f75
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Hodepinen min kom i tredje trimester. Alt annet er normalt, så legen sier det er hormon ubalanse nettopp pga graviditeten. Jeg drikker mer enn nokk, spiser sunnere enn de fleste, osv osv Noen gravide får bare hodepine rett og slett... Anonymkode: 01a65...c0b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Jeg hadde migrene hver dag i halvannen måned i første trimester. Måtte ta til takke med paracet, og fastlegen min sykmeldte meg, og mumlet noe om at som regel så fikk kvinner med migrene ferre anfall når de var gravide da. Takk for funfacten kjære fastlege, hjalp meg særdeles lite da jeg tydeligvis fikk det motsatte. Men uansett, jeg skjønner at det er jævlig, men enkelte får mer vondt i hodet enn andre. Jeg reddet psyken min ved å gomle de paracetene jeg kunne, for så å bli værende på soverommet, i mørke og kulde. Mannen måtte ta seg av alt husarbeid osv i den perioden det var som verst. Anonymkode: 54d45...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå