Gjest maxime Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 Trenger litt hjelp av dere, hva skal jrg finne på i bursdagsgave til kjæresren min? Han er 40, og har det meste. Har lyst til å kjøpe noe personlig,men er helt tom..... Tenker å bruke 1500-2000,- Hjelp meg, kloke hoder :D på forhånd takk maxime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 19. september 2002 #2 Del Skrevet 19. september 2002 det spørs jo litt hva slags type han er. hva han liker også videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #3 Del Skrevet 20. september 2002 8) Skinnjakke 8) Play Station 8) Dress eller andre klær 8) Noe til hobbyen hans 8) Smykker (hvis han er den typen) 8) Stressless eller godstol (litt dyrt kanskje) 8) Klokke 8) Leksikon Vel, du må nok fortelle mer om han og hva han liker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 20. september 2002 #4 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg fikk helt enkle sølv-mansjettknapper med inngravert initialer til min fødselsdag (30). Ble kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå