Gå til innhold

Ville dere ha betalt 5 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

for en sånn en eller er for den hjemmelaget syns du?

thumbnail_PART_1599648874626.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Jeg ville heller ikke hatt den om jeg fikk den gratis. Ikke min stil.

Anonymkode: 16eca...923

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ville jeg ikke. Jeg ville heller ikke hatt den om jeg fikk den gratis. Ikke min stil.

Anonymkode: 16eca...923

Okei, takker så mye for ærlig innspill

Skrevet

Hadde guttungen min laget den så hadde jeg likt den men hadde aldri kjøpt den selv. Ikke vondt meint. :) 

• Liker 8
Skrevet

Ikke med mindre den var laget av et barn som sto meg nær og det var skolesalg el.l. som gjorde at jeg følte meg forpliktet. Jeg kjøper ikke åpenbart hjemmelagde ting laget av fremmede.

• Liker 7
Skrevet

Ja, den hadde gått rett på stuebordet :) 

Anonymkode: 1ba94...110

• Liker 2
Skrevet

Hvis mitt barn hadde laget den ville jeg gjerne hatt den. Ville aldri betalt for den, eller fått den av andre.

Anonymkode: 7c2ca...e37

Skrevet

Har barnet ditt i barnehagen laget den Ts?

Anonymkode: 5f2b0...bfb

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den hadde gått rett på stuebordet :) 

Anonymkode: 1ba94...110

Wow, takker!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har barnet ditt i barnehagen laget den Ts?

Nei, var meg eheh

Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Hadde guttungen min laget den så hadde jeg likt den men hadde aldri kjøpt den selv. Ikke vondt meint. :) 

Selv hadde jeg latet som jeg hadde likt den ;) 

Skrevet
Akkurat nå, Pulchra skrev:

Nei, var meg eheh

Oki, den var fin 😊

Skrevet
Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Selv hadde jeg latet som jeg hadde likt den ;) 

Ja, selv er jeg så "fortapt" jeg at jeg liker det meste som han lager. 😄

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Ja, selv er jeg så "fortapt" jeg at jeg liker det meste som han lager. 😄

ooh, så snill du

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, den var fin 😊

Takker

Skrevet

Nei. Den så ut som den var laget av et 6 år gammelt barn. Og jeg kjøper ikke andre ungers "kunstverk" fra skolen e.l.

Hengte opp noe julepynt på treet som gutten lagde i barnehagen da han var liten, det var hyggelig, selv om det tøyt av limrester overalt, var skakt og vindskjevt. Men siden det var barnet mitt som hadde lagd det, så var jeg glad for det og hengte det opp. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Million skrev:

Nei. Den så ut som den var laget av et 6 år gammelt barn. Og jeg kjøper ikke andre ungers "kunstverk" fra skolen e.l.

Hengte opp noe julepynt på treet som gutten lagde i barnehagen da han var liten, det var hyggelig, selv om det tøyt av limrester overalt, var skakt og vindskjevt. Men siden det var barnet mitt som hadde lagd det, så var jeg glad for det og hengte det opp. 

Ja, koslig julehistorie 😛

Skrevet

Nips og sånt er ikke min ting i det hele tatt, så sånt verken kjøper eller mottar jeg gratis uansett hvor pent og moderne det måtte være, men synes den var sjarmerende nok. Hadde det ikke kun vært èn ting, men heller en kolleksjon, så ligger det mer tyngde i et eventuelt salg. Da blir det en stil. 

Anonymkode: fba89...b82

• Liker 2
Skrevet

Nei, ville nok ikke det.

Anonymkode: b9214...fe3

Skrevet

Uavhengig av utseende, telysholdere er ikke det som mangler på markedet. Skal du inn på et slikt marked, TS, så må du stille med noe unikt. At det er billig holder ikke. Igjen, uavhengig av utseende, hadde du kjøpt selv noe tilsvarende hvis det sto til salgs for 5 kroner?

Du gjør helt riktig, når du undersøker markedet. Det er en meget bra begynnelse!

Anonymkode: c6774...0e1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...