Gå til innhold

Hva betaler dere studenter i Trondheim for husleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inkl strøm og nett?

Anonymkode: 9c353...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke student nå, men ble nettopp uteksaminert. Betalte 5 850kr inkludert alt. Bodde da i et kollektiv med 5 andre. 

Skrevet

8000 leilighet med kjæresten på Berg

Anonymkode: c27c8...936

Skrevet

Tror jeg betalte 3400kr på Karinelund for noen år siden. Så 7500kr på Nedre Berg (sammen med samboer). Mulig det har gått litt opp nå. 

Anonymkode: 0759a...599

Skrevet

8900 

Anonymkode: a6e9c...dc2

Skrevet

6000, inkl internett, tv og varmtvann. Annen strøm kommer i tillegg på ca 150-200. Kollektiv med tre andre.

Anonymkode: aab0a...02d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

6000, inkl internett, tv og varmtvann. Annen strøm kommer i tillegg på ca 150-200. Kollektiv med tre andre.

Er det dyrt i forhold til andre du kjenner eller helt vanlig? Jobber du ved siden av? 6200 blir jo en del av Lånekassens utbetaling

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det dyrt i forhold til andre du kjenner eller helt vanlig? Jobber du ved siden av? 6200 blir jo en del av Lånekassens utbetaling

Kanskje i øverste sjiktet av sånne kollektiv. Det er ganske nyoppusset og sentralt. 
Alt fra 4-7000 er vanlig, tror jeg, alt etter standard og beliggenhet. 
Jobber litt innimellom, men har ikke noe fast nå. Jeg fordeler storstipendet og sommerjobblønna utover året.

Skrevet

Bodde i en liten hybel på 22m2 for 6300 med strøm og internett, var viktig for meg å ikke bo i kollektiv. 

Anonymkode: 8436e...509

Skrevet

Jeg har vært veldig heldig! De to første årene betalte jeg 3000 kr (+ca 300 i måneden for internett og strøm), og da bodde jeg veldig sentralt, yyp i nærheten av Studenersamfundet. Deretter bodde jeg 3 år ganske nært kiwi på Nardo, til 3500 i måneden inkludert alt. Hadde veldig flaks jeg da, har inntrykk av at de fleste ligger på rundt 4000-5000 i måneden. Ble ferdig med graden min i vår. 

Anonymkode: 977df...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...