Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vel ja, faktisk var det veldig flaut, se for deg du går i en hovedgate, masse folk, plutselig går noe galt og du mister balansen og stuper fremover, resultatet er vondt kne og oppskrubbede håndflater, flirete folk rundt, noen som spør om det gikk bra og du blir så flau at du skriker DET SKJEDDE IKKE! og løper din vei og gjemmer deg i en butikk, halter deg gjennom byen og kommer deg hjem, da ser du hvordan kneet ser ut, vel først må du jo rive buksa vekk for den er klistret fast, og der får du se et stort sår med avflasset hud og det er grønt og lilla.

HVA ville dere gjort i denne situasjonen? Jeg ble så flau og satt ut og det var så vondt, og jeg måtte anstrenge meg, så jeg fikk endelig hylt fra meg da jeg kom hjem nå, men likevel for et syn! Hadde jeg gått sammen med noen så, men nå trodde vel noen jeg var en ensom alkis uten dybdesyn som går og detter i gata! ÅÅÅÅ :grine: også finner jeg ikke rødmesmilet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daaaakar liten :troest:

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende: tryna på sykkel foran en stor gruppe mennesker. Masse forskjellige reaksjoner, alt fra "Åhh, gikk det bra med deg???" til "Herregud, du burde lære deg å sykle" Jeg ble sikkelig FLAU. Det jeg gjorde var å børste lett av meg, og prøvde å overse blodet i håndflatene og på knærne. Så smilte jeg bare til folka som sto rundt meg og så "Joda, det gikk bra" Prøvde å lage minst mulig oppstyr av det ved å trille sykkelen rolig vekk.

Så mitt beste tips er å ikke lage "hysteriske" tilstander ved å skrike, hyle, løpe sin vei osv. Ta det helt rolig (selvom det er vanskelig), og det ser ikke så ille ut som det kanskje var og føltes.

Gjest gjest1
Skrevet

Huff ja, tenkte ikke annet enn "faen så flaut" i det øyeblikket, sendte melding til min kjære ex om at han måtte ringe meg for at jeg skulle ha noen og prate med og ikke gå der som en dust, og hans reakson var "HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA sorry måtte bare le, går det bra?" måtte le selv da selv om det var slemt av han! Da jeg fortalte at jeg var klistret fast i tøyet av blod fikk pipa en annen lyd ja!

Vel, en positiv ting fikk jeg ut av dette, pga pms har jeg hatt lyst til å kaste meg ut av vinduet hele dagen (ikke bokstavelig) og nå fikk jeg ut frustrasjonen, selv om kneet ser helt maltraktert ut, og nå som jeg er hjemme og ikke trenger å spille tøff, klarer ikke kroppen å bevege beinet engang lengre... like greit, jeg må få noen til å kjøpe noe jordbær så jeg kan trøstespise hehe

Gjest seroxata
Skrevet

Heeeheh.. ojojojoj, jeg mener ikke le, men du vet jo hvordan jeg er :(

Men auuuu, høres jalla ut, og jeg hadde blitt dritflau sjøl!!!

*blåååse på*

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er kløne og seroxata er sikkert en av de slemme tilskuerene som sa HOHO neida jeg er ikke sur jeg bare såret min stolthet litt i fallet, jeg har ikke dummet meg ut siden jeg mistet puppen ut av kjolen!

Skrevet

Det hørtes blodig ut. Jeg får bare blåmerke så mørkt at det ser svart ut når jeg klasker kneet rett på bakken. Men ikke så blodige sår O_O

Ta no bandasje over og lei en koselig film og iskrem som trøstestund. Sånt gjør jeg ^_^

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg trøstet meg med jordbær :) Nå er det ikke klissete mer og jeg er gal av å sitte inne, så til byen går jeg nå, vondt eller ikke! Vil sitte på stranda og kose meg, kanskje såret blir bedre av luft også!

Forresten om din avatar: HAHA :D:D:D:D

Skrevet

Velkommen i "falleklubben" Towelie. Det er ikke for ingenting at samboeren min kaller datteren min og meg for Snublefot :sur: :blunke1: :ler:

Skrevet

Her skal du få noen andre å le av....

tenkt deg at du går bak to gutter som har buksene laaaangt nede på rompa..... Den ene gutten mister plutselig buksa, den havner rundt bena hans, og selvfølgelig snubler han. Kameraten hans ler, jeg ler, kjæresten min ler..... : :ler: Og vi ler og ler, vi går selfølgelig, og gutten får på seg buksa. Men vi ler og ler, på kafè senere ler vi plutselig. Det var bare helt utrolig teit å se..... :lol:

Skrevet (endret)

:klem: Håper det går bedre nå, jeg har gjort mye rart jeg og, og jeg blir ikke bare litt flau, men VELDIG. Jeg som er så sjenert av meg i tillegg. Hmmf.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest gjest1
Skrevet

Hihi ja alle kan vel egentlig dumme seg, men han saggegutten hadde iallfall en saggevenn med seg :P

Går bedre nå selv om jeg går som en nyfødt ku føler jeg ennå når jeg har sittet stille lenge, og jeg har skubbet såret borti plasser så det har begynt å blø, og tilogmed sett at jeg skamslo det andre kneet også, det er jo grønt :O

Hoho men ellers er det ikke gæli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...