AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Jeg så på Investigation Discovery om ei jente som forsvant da hun var på cruise med familien sin i 1998. Hun hadde sittet på balkongen tidlig på morgenen, og et par timer etterpå så var hun ikke der. Bare forsvunnet sporløst: https://filmdaily.co/news/amy-lynn-bradley/ Er jo mange sånne saker opp gjennom årene, men hva tror dere er årsaken til at noen bare blir borte på et cruise-skip? Noen få tilfeller er vel selvmord, men jeg tviler på at de fleste er det. https://www.thesun.co.uk/news/3857853/cruise-ship-killer-fears-passengers-vanish-rebecca-coriam-missing/#:~:text=AS many as 200 people,in their hunt for answers. Jeg syns cruise virker skummelt! Anonymkode: 5d0b2...df8 3
kalini Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så på Investigation Discovery om ei jente som forsvant da hun var på cruise med familien sin i 1998. Hun hadde sittet på balkongen tidlig på morgenen, og et par timer etterpå så var hun ikke der. Bare forsvunnet sporløst: https://filmdaily.co/news/amy-lynn-bradley/ Er jo mange sånne saker opp gjennom årene, men hva tror dere er årsaken til at noen bare blir borte på et cruise-skip? Noen få tilfeller er vel selvmord, men jeg tviler på at de fleste er det. https://www.thesun.co.uk/news/3857853/cruise-ship-killer-fears-passengers-vanish-rebecca-coriam-missing/#:~:text=AS many as 200 people,in their hunt for answers. Jeg syns cruise virker skummelt! Anonymkode: 5d0b2...df8 hvor kan jeg se denne?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 De ramler vel ombord? Anonymkode: e22cd...acf 7
Callisto83 Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 De har nok havnet i havet, enten frivillig eller ufrivillig. Da blir det jo som å lete etter en nål i en høystakk, hvis ikke vanskeligere. 9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 2 minutter siden, kalini skrev: hvor kan jeg se denne? Er en krimkanal som heter Investigation Discovery, jeg har den via Get og kanal-nr er 62. Ellers kan du sikkert se en del av deres programmer på youtube. Anonymkode: 5d0b2...df8
Knirke Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 Det var nok mulig å forsvinne fra et cruiseskip i 98, men det er mye vanskeligere i dag pga all kameraovervåkningen ombord. 5
Gjest Saph Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 De faller over bord, blir dyttet over bord, eller hopper overbord.
Million Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De ramler vel ombord? Anonymkode: e22cd...acf De ramler ikke OMbord. Da er de jo på skipet da De ramler overbord. Men ja, det er ikke så mange steder enn ned i sjøen passasjerer kan forsvinne på et skip ute på havet. Endret 9. september 2020 av Million 13
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #9 Skrevet 9. september 2020 2 minutter siden, Million said: De ramler ikke OMbord. Da er de jo på skipet da De ramler overbord. Hahaha!! Så søtt ^^ Anonymkode: 49cdc...537
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #10 Skrevet 9. september 2020 Noen blir sikkert kidnappet og solgt (hun i karibien) som flere har sagt at de har sett blitt solgt mot hennes vilje på bordell på diverse øyer Anonymkode: 51ff7...e03
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #11 Skrevet 9. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en krimkanal som heter Investigation Discovery, jeg har den via Get og kanal-nr er 62. Ellers kan du sikkert se en del av deres programmer på youtube. Anonymkode: 5d0b2...df8 På Riks-TV er den på kanalnr 43. Anonymkode: cde52...1c5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 De fleste av de har nok strukket hodet sitt for langt over rekkverket for å se propellene på båten og falt i havet. Anonymkode: 64374...432
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #14 Skrevet 9. september 2020 Jeg regner med at de har havnet i havet. Anonymkode: 9b24c...79a 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen blir sikkert kidnappet og solgt (hun i karibien) som flere har sagt at de har sett blitt solgt mot hennes vilje på bordell på diverse øyer Anonymkode: 51ff7...e03 Hvem da? Anonymkode: 59800...1c0 1
Knirke Skrevet 9. september 2020 #16 Skrevet 9. september 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen blir sikkert kidnappet og solgt (hun i karibien) som flere har sagt at de har sett blitt solgt mot hennes vilje på bordell på diverse øyer Anonymkode: 51ff7...e03 Jeg kjøper ikke den helt... Da ville hun jo klart å få tak i hjelp på et vis? Med mindre kidnapperne har klart å få henne til å glemme hvem hun er og hvor hun kommer fra..
Thyra Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Million skrev (På 9.9.2020 den 15.20): De ramler ikke OMbord. Da er de jo på skipet da De ramler overbord. Men ja, det er ikke så mange steder enn ned i sjøen passasjerer kan forsvinne på et skip ute på havet. I dette tilfellet ble jo skipet ransaket etter at passasjerene hadde gått i land på Curacao, så hun kan jo ha gått i land før det, enten frivillig eller ufrivillig... Denne saken er jo aktuell igjen, kom akkurat en ny dokumentarserie om saken på Netflix.
Virrevirrevapp Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli Rus. Mange drikker mye på slike turer. Jeg tror de skader seg eller roter seg borti destruktive ting. Som i Netflix-dokumentaren, familien og de hun flørta med, overså at hun hadde utviklet et rusproblem og plutselig befant hun seg av skipet og avhengig av folk hun ikke kjente.
Thyra Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli Knirke skrev (På 9.9.2020 den 19.09): Jeg kjøper ikke den helt... Da ville hun jo klart å få tak i hjelp på et vis? Med mindre kidnapperne har klart å få henne til å glemme hvem hun er og hvor hun kommer fra.. Det er jo massevis av mennesker som blir holdt fanget og solgt i sexindustrien mot sin vilje som ikke klarer å få tak i hjelp... Er det sånn horekundene tenker? At det sikkert er frivillig, hvis ikke ville de jo ha sagt det, eller klart å få hjelp på et vis? Så de kan kjøpe sex med god samvittighet. Det er jo noen vitner som påstår at de har sett henne og at hun har forsøkt å be om hjelp. Men for noen i en slik situasjon er jo det å be om hjelp eller prøve å stikke av veldig farlig. Bakmenn kan også true med å drepe/skade familien hennes. Og hun kan jo også ha fått egne barn som blir brukt til å kontrollere henne. Hun ville ikke rømt om det betydde at hun måtte reise fra barna. Det er jo også eksempler på folk som har vært kidnappet over lenger tid og ikke prøvd å stikke av selv der de har hatt mulighet. De blir traumatisert på en måte det er umulig å sette seg inn i når man ikke har opplevd det. Om hun fortsatt skulle være i live vil hun være passert 50 år, og har kanskje fått andre oppgaver etterhvert, som bordellmamma, rekrutterer etc, dvs at hun har gått fra å være offer til å bli en form for "bakmann", men kanskje ufrivillig, da vil jo hun også risikere straffeforfølgelse. Det er heller ikke sikkert at hun ønsker å møte familien/ikke ønsker at de skal se henne slik, men heller huske henne som hun var. 1
Thyra Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli Virrevirrevapp skrev (4 minutter siden): Rus. Mange drikker mye på slike turer. Jeg tror de skader seg eller roter seg borti destruktive ting. Som i Netflix-dokumentaren, familien og de hun flørta med, overså at hun hadde utviklet et rusproblem og plutselig befant hun seg av skipet og avhengig av folk hun ikke kjente. En av vitnene som mente å ha møtt henne i Karibien sa jo at hun hadde fortalt at hun gikk frivillig av skipet for å kjøpe dop. Og så ville de ikke la henne gå, fordi hun skyldte dem penger. Det kan jo godt ha skjedd sånn. I så fall var hun jo egentlig ikke "borte" enda da familien slo alarm. Hun forlot lugaren for å gå alene i land. Ville vel ikke ha foreldrene med i et slikt ærend... Og så fikk hun problemer og kom seg ikke tilbake til skipet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå