AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 At det legges ut på instagram, snap osv vet vi, men hvorfor har de dette behovet? Har nesten alle damer et veldig bekreftelses behov eller kan noen forklare andre grunner? De fleste jeg har vært i forhold med har har et stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Hvor kommer dette fra og hvorfor trangen til å dele lettkledde bilder når de har samboer/kjæreste hjemme? Hadde dere syntes det var greit om mannen gjorde det samme? Anonymkode: 30ea6...844
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Dette gjelder ikke nesten alle damer, det gjelder noen. Det at det er de damene du legger merke til og overser de andre sier jo en del om deg og. Du skriver jo at de fleste du har vært sammen med trenger bekreftelse og oppmerksomhet. Prøv heller å gå for ei dame som ikke trenger det da. Anonymkode: 783ab...896 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder ikke nesten alle damer, det gjelder noen. Det at det er de damene du legger merke til og overser de andre sier jo en del om deg og. Du skriver jo at de fleste du har vært sammen med trenger bekreftelse og oppmerksomhet. Prøv heller å gå for ei dame som ikke trenger det da. Anonymkode: 783ab...896 Prøver å gå for normale damer, men har innnsett at veldig mange har et bekreftelsesbehov som ikke er sundt. Finnes jo heldigvis en del unntak som ikke må spre ræva eller puppene på snap/insta osv. At det er et stort problem i tiden er det derimot liten tvil om. Folk blir mere og mere narssesistiske. Sosiale medier har gjort hele menneskeheten mindre smart og gjort at de har glemt å leve i nuet å bruke hodet rett og slett. Anonymkode: 30ea6...844 1
MrsRobot Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Jeg personlig liker formen på rumpa mi og er stolt over å ha genetisk bra rumpe. Hvis jeg føler meg selvsikker en dag så legger jeg det ut på my story (med bukser på) og vil vise meg fram. Har ingenting med oppmerksomhet å gjøre, det er mer om at jeg har hatt dårlig kroppsbilde hele livet mitt og i år så har jeg fått mye mer selvtillit og elsker kroppen min. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Hvorfor? Oppmerksomhet. Anonymkode: 9edbf...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå