AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Del Skrevet 9. september 2020 Både av vanlig mat, snacks og drikke. Anonymkode: e7a09...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg blir ikke syk lenger(?), men før pleide jeg å kutte ut mat fullstendig og bare spise snacks, når jeg var syk. Anonymkode: f3220...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Del Skrevet 9. september 2020 Buljongsuppe. Anonymkode: 56710...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Del Skrevet 9. september 2020 Salt potetgull og Cola. Anonymkode: 84768...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Del Skrevet 9. september 2020 Kommer an på hva slags syk. Omgangssyke = omtrent ingen ting. Kanskje bittelitt doven Cola og litt flatbrød eller saltkjeks. Feber, influensasymptomer, bihulebetennelse, halsbetennelse og liknende: hverdagsmat, men ofte litt ekstra krydret. Mye varmt drikke som solbærtoddy eller te. Trøstegodis til kvelds. Anonymkode: c09cf...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Del Skrevet 9. september 2020 Åssen syk da? Anonymkode: eed21...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #7 Del Skrevet 9. september 2020 Kommer da helt an på hvordan syk. De aller fleste gangene spiser jeg helt normalt. Hender jo kroppen skriker etter fett og snop om man er småforkjølet, eller har PMS, men da holder jeg meg likevel til normalt kosthold. Er jeg skikkelig influensasyk går det innimellom i litt salt kjeks og akkurat det jeg føler for, for å få i meg næring, men drikker bare vann. Er jeg spysyk er det eneste gangen jeg drikker Cola, for å få i meg litt kalorier, samtidig som det demper kvalme. Anonymkode: 98b92...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Del Skrevet 9. september 2020 Som regel når jeg er syk, er det enten en forkjølelse (hadde influensa i 2018 og 2002) eller migrene. Da drikker jeg bøttevis med Pepsi Max, og så spiser jeg sjokolade. Uansett hvor syk jeg er, prøver jeg også å få i meg et skikkelig måltid pr dag, og det er middag. Står og sjangler ved komfyren og lager den. Det er de eneste gangene jeg savner det å være gift, for da hadde jeg sluppet å lage den kjedelige jobben med å lage mat hver dag selv, uansett hvilken form jeg er i. Anonymkode: 18a23...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #9 Del Skrevet 9. september 2020 Går som regel i noe chips uansett hvor syk jeg er. Jeg er student og kjøkkenskapene mine består av havregryn og ingredienser til diverse gryteretter. Havregrøt har jeg ikke særlig lyst på når jeg er syk og å kokkelere en gryterett orker jeg ikke. Blir heller til at jeg tar en pose chips fra snackslageret mitt eller løper ned på nærbutikken i underetasjen (før corona) Anonymkode: 60230...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. september 2020 #10 Del Skrevet 9. september 2020 Det kommer an på hvordan jeg er syk. I fjor hadde jeg halsbetennelse for aller første gang. Da levde jeg på Rislunsj i en uke. Det var kaldt og godt å svelge. Har jeg omgangssyke går det gjerne i Ritz-kjeks eller salt potetgull og drikke. Er jeg forkjølet spiser jeg vanligvis mat som vanlig, men kanskje i mindre mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #11 Del Skrevet 9. september 2020 Ved omgangssyke pleier jeg å drikke litt cola og etterhvert lollipopis på boks. Forrige runde var helt grusom, klarte kun bitte litt vann, første jeg spiste var vel brød uten pålegg. Colaen rørte jeg aldri. Ellers så spiser jeg stort sett normalt når jeg er syk, men gjerne enkelt, som grandiosa. Iallefall om jeg må lage selv! Anonymkode: 3980b...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12 Del Skrevet 9. september 2020 Loff med hvitost og drikker solo! Og salt potetgull Anonymkode: 13310...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 10. september 2020 #13 Del Skrevet 10. september 2020 Omgangssyke: tilnærmet null Influensa ol: alt jeg kommer over! Får en ekstrem hunger når jeg er syk. Blir bunnløs og alt er godt. Haha. Krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #14 Del Skrevet 10. september 2020 Drikker Coronaøl. Anonymkode: e8657...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 10. september 2020 #15 Del Skrevet 10. september 2020 Spiser stort sett det jeg ellers ville spist. Erklærer med egentlig ikke som syk før jeg har mistet matlysten da, så sånn sett er svaret: Ingenting Kan ikke huske sist det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 10. september 2020 #16 Del Skrevet 10. september 2020 Omgangssyke: spiser ikke noe, drikker cola zero eller vann. Influensa med høy feber hvor jeg er sengeliggende: stort sett samme som ved omgangssyke de første par dagene. Etter 2 dager litt middag eller et til to veldig småmåltider om dagen. Ved forkjølelse eller lignende: spiser stort sett normalt, kanskje litt mindre første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #17 Del Skrevet 10. september 2020 Kom meg nettopp fra en kraftig forkjølelse, og da gikk det mye i nudler og ingefær-te. Det var masse finhakket ingefær, en god dæsj sitron og en til to teskjeer honning, noe som gjorde underverker mot hoste og halsvondt. Hadde ikke lyst på så mye annet. Anonymkode: 26720...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. september 2020 #18 Del Skrevet 10. september 2020 Forkjølet spiser jeg vanlig mat. Jeg sliter med halsbetennelser, sånn at jeg havner på legevakta. Da spiser jeg ca ingenting Migrene, da sover jeg stort sett så spiser bare dritt mat da. Med migrene er alt lov 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #19 Del Skrevet 10. september 2020 Spiser helst varm suppe med loff når har halsvondt. Og bedøvende halstabletter. Og te. Har halsvondt nå men har ikke noen av delene i hus akkurat nå. Anonymkode: 90948...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 10. september 2020 #20 Del Skrevet 10. september 2020 Appelsiner, cola og sånn grønnsaksuppe rett i koppen. Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå