AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Jeg er gravid i uke 34 og babyen ligger i seteleie. Alle sier den fremdeles kan snu seg, men jeg har så dårlig følelse. Noen som har opplevd at baby har snudd seg sent? Gjorde dere noe spesielt? Anonymkode: fd2e1...3dc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Vi hadde ei som kom som skulle ha ks pga seteleie. Da de lyttet etter fosterlyden før spinalen skulle settes fant ikke jordmor fosterlyden der hun forventet. Da hadde babyen snudd seg. Så hun måtte dra hjem og vente på å gå i fødsel. Så det kan skje sent ja. Anonymkode: a9544...57d
Brunello Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Ikke bekymre deg for det. Snur ungen seg er det fint, om ikke går seteleie-fødsler bra det også. Legene har full kontroll på om det er forsvarlig. Av de tre fødslene jeg har vært med på, var det seteleie-fødselen som var den beste (både for kona og meg). I tillegg var det mye mer oppmerksomhet fra helsepersonellet med ekstra jordmødre og leger.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Min snudde seg etter uke 34 (mellom uke 34 og 37). Jeg var førstegangs. Gjorde øvelser som liksom skal hjelpe barnet å snu seg, men vet ikke om dette var avgjørende. Anonymkode: 007d6...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå