Gjest Gjest_soppen_* Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Jeg skal prøve å tyne bort noe sopp ved hjelp av c-vitaminer. Har funnet noen tabletter på 750mg, vurderer å ta to av dem, altså 1500mg pr dag. Er dette en ok dose? Ikke for høy? Har prøvd det meste i mange måneder nå, underlivet mitt har hyppigere besøk av stikkpiller enn det har av min mann, og nå er jeg LEI ! Gynekologen er på ferie uti neste uke, skal ringe på mandag.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tar 1000mg daglig, ikke av samme grunn som deg, men for å lette muskel og leddsmerter. Du kan vel ikke ta overdose, den skilles ut med urinen.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 Er det tilfelle at c-vitamin skal hjelpe mot sopp? Jeg har hørt at det funker mot blærekatarr, men har aldri hørt om at det skal funke mot sopp før.
Gjest Gjest_soppen_* Skrevet 21. juli 2005 #4 Skrevet 21. juli 2005 Hjelper visstnok på den måten at det gjør miljøet mindre gunstig for soppen, altså blir mer surt.
Sjiraffen Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Har sjekket med en bok jeg har, og der står følgende om dagdoser: Forebyggende mangler : 30 mg Langtidsprofylakse : 1000 mg Støttebehandling : 1500 mg Som medisin : 3000 mg Det som skjer dersom du får i deg for mye er diaré.
Gjest Tari.i.i Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Jeg skal prøve å tyne bort noe sopp ved hjelp av c-vitaminer. Har funnet noen tabletter på 750mg, vurderer å ta to av dem, altså 1500mg pr dag. Er dette en ok dose? Ikke for høy? Har prøvd det meste i mange måneder nå, underlivet mitt har hyppigere besøk av stikkpiller enn det har av min mann, og nå er jeg LEI ! Gynekologen er på ferie uti neste uke, skal ringe på mandag. ← Har du prøvd Diflucan da? Det hjalp for meg etter mange år med plager.
Gjest Gjest_soppen_* Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Har hatt tre kurer Diflucan siden januar......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå