AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Del Skrevet 9. september 2020 I alle år har vi visst hva vi skal gi i bursdag/julegave, og jenta har alltid visst hva hun ønsker seg, så har vært veldig lett. Men nå derimot beveger hun seg litt og litt bort fra leker selv om hun fortsatt leker endel enda, men vi ønsker å finne noe som ikke er en leke som hovedgaven nå til bursdag. Og hun har iår heller ingen store ønsker (betyr viktige ønsker, ikke nødvendigvis dyre). Noen som har noen gode ideer som foreldre kan gi til ei som blir 9 år? Anonymkode: fe5de...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Del Skrevet 9. september 2020 Stor hobby kasse? Slår aldri feil hos barn ☺️ Anonymkode: cd80d...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Del Skrevet 9. september 2020 Vi har en på 8 og ei på 11. De siste årene har de heller ikke fått leker - med unntak av Playmobil-sett som de fremdeles kan leke med innimellom. Dette har de fått til jul/bursdag: -Elektroniske ting som telefon, headset, ipad, skole-PC (vi spleiser med besteforeldre på slike gaver, kjøper mye på finn) -Spill til PS4. Sist fikk 11-åringen Just dance, som er gøy å holde på med sammen med venninner. -Utstyr til fritidsaktiviteter: Joggedress med fotballagets logo, keeperhansker, ny ball, osv -Itunes gavekort, som de kan bruke på kjøp i apper (roblox, som begge spiller), eller laste ned musikk/apper som koster penger -ny, kul skolesekk som de ønsker seg som egentlig er litt for dyr/unødvendig -11-åringen begynner nå å interessere seg for klær litt, det åpner også for nye muligheter på gavefronten. 8-åringen liker klær som har spesielle symboler, f.eks. minecraft-genser, fotballtrøyer osv. Vi pleier ikke å gi bøker, for det får de av nesten alle andre i familien. Dette var det jeg kom på i farten Anonymkode: bd9be...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugar Plum Fairy Skrevet 9. september 2020 #4 Del Skrevet 9. september 2020 Min liker smykker og pynt, hårpynt, øredobber. Treningsklær (til aktiviteten hun driver med), kule klær, sko. Fine skrivesaker, fint penal. Mobildeksel. Hobbysett, noe man kan lage ting av. Hun vil også ha ting fra butikken Normal, som håndkrem, fine såper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 9. september 2020 #5 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg pleier alltid å lage en pakke med "alt" til dattera til ei venninne. Da putter jeg i badebomber, neglelakk, hårpynt, skrivesaker og notatbøker som er rosa eller glitrer, Alt som er typisk "jente". 😄 Jeg finner ting gjennom hele året som "skriker" glitter og rosa som jeg putter oppi jul og bursdagsgaven. Blir alltid godt mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 9. september 2020 #6 Del Skrevet 9. september 2020 Bøker? Spill? Er hun kreativ? Noe fra Panduro? Leker hun ute? Hoppetau og hoppestrikk? Liker å bake? Bakebok og et forkle? Noe til rommet? Bilde/plakat, lyslenke, hylle, lampe? Er hun glad i å gå på tur? Egen hengekøye? Teleskop-pølsespyd? Fiskestang? Klær? Koffert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå