AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 men som ikke jobber/har jobbet i en selv, hvordan ser du for deg at en typisk arbeidsdag er? Hva tror du er utfordringene i jobben, og hva tror du er fordelene med den? Anonymkode: 5d4e8...29b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Handler kanskje mye om det sosiale samspillet, uenigheter mellom barn. Lære barna å vente på tur eller dele. Ha øynene på alle sammen samtidig, tre stykker som bæsjer på en gang, krevende foreldre med urimelige forventninger, spisetid mens to av barna konstant prøver å gå fra bordet. Ren gjetning, mulig jeg er helt på jordet. Anonymkode: 6fcac...122 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Jeg tenker at det er mye lyd og at man må være veldig på hele tiden, det må være slitsomt og krevende.Det verste må allikevel være å måtte forholde seg til foresatte.. Der er det garantert mye rart. Tror også det er vondt å se barn som ikke har det optimalt hjemme, men der man ikke får gjort noe. Jeg ser at i vår barnehage lyser barna opp når de ansatte kommer på jobb. De roper navnene deres og kommer ofte løpende mot dem for en klem, det ser veldig hyggelig ut. Det må også være fint å vite at man utgjør en reell forskjell i barns liv, at de kanskje har gode minner om en hele livet. Anonymkode: bf440...ace 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå