AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Jeg jobber innen helse i kommunen, ble bittelitt forkjølet for to uker siden og måtte da testes og være hjemme fra jobb to dager. Forkjølelsen gikk raskt over og jeg har jobbet en uke. I går og i dag er jeg hjemme med sykt barn, og nå i dag kjenner jeg at jeg er blitt forkjølet selv. Ikke kan jeg ta egenmelding, for det har gått mindre enn 16 dager siden forrige, men kan muligens ta sykt barn litt til. Og så må jeg vel testes igjen? Denne høsten kan bli morsom. Jeg har en ettåring som startet i bhg i august, så da blir det nok nye smitte fremover. Anonymkode: 0e55b...035 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Følger denne! Forkjøla selv, ble smitta av 2 åringen som begynte i bhg i august og allerede på runde 2 forkjølelse her også 😂 Kanskje sykmelding? Anonymkode: 4ec9d...8a5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Ja, jeg må nok ha sykemelding denne gangen, må ha vært i jobb 16 dager mellom egenmeldingene. Gruer meg til å testes igjen, det er så ubehagelig. 🙈 Blir 3. gangen i så fall, testet meg i mars også. Anonymkode: 0e55b...035
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Havner vel på AAP jeg om jeg skal være sykemeldt støtt og stadig for forkjølelse i tillegg til mine to andre kroniske lidelser jeg har vært mye sykemeldt for i år. Anonymkode: 9ac9f...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Ja, det kan bli en krevende høst med mye fravær hos både voksne, skolebarn og barnehagebarn både pga egen forkjølelse, og pga at barnehagen stenger som følge av forkjølelse hos de ansatte. Spesielt hvis man bor i en kommune som ikke godkjenner restsymptomer, så det blir en uke fravær hver gang. Vi får trøste oss med at vi gjør en stor innsats for samfunnet, for ved å hindre spredning av forkjølelse hindrer vi at enda fler må holde seg hjemme. Anonymkode: 6c551...789 2
Anbefalte innlegg