Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hva jeg vil med livet mitt. Skrive, kurs og foredrag er det jeg ønsker å leve av. Men det er vanskelig å få til når man ikke allerede har et navn! 

Dere som har gått veien- hva var nøkkelen som fikk det til å løsne? 

Har i dag en lønn på ca 600k. 

Hvor mye tjente dere i starten, og hvor mye tjener dere etter at det begynte å gå bra? 

Tema er på plass forresten. 

Anonymkode: 60b9b...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du gjøre deg kjent. Det skjer ikke av seg selv. Du bør ikke si opp den jobben du har i dag, for du kommer ikke til å tjene mye i starten om du hverken er kjent eller har et tema som automatisk trekker "tusenvis av folk". Har du gjort markedsundersøkelser? Vil folk ha tjenestene dine? 

Anonymkode: 0e111...645

Skrevet

Du må bare starte et sted. Ikke si opp jobben din før du ser at du har en stabil og god inntekt fra foredragene dine. Du bør gjøre markedsundersøkelser for å finne ut av om folk vil ha det du leverer. Hvis du skal holde kurs og foredrag, bør du gjerne være karismatisk og rett og slett være flink med folk og få dem til å ville høre på deg.  Hvis du så gjør alt profesjonelt og grundig, kan du gjøre det bra. 

Skrevet

Tenke gjennom hva du vil holde kurs og foredrag innen, evt. skrive om. Er man kjent eller dyktig innen et tema som typisk trekker mange, så kan man gjøre det bra. Men det vanligste er nok at man begynner for seg selv innen det man har jobbet med tidligere, har man f. eks. jobbet med økonomi, så vil det f. eks. kunne være en videre vei å holde kurs/foredrag innen den delen av økonomi man har jobbet med. 

Anonymkode: 2d17c...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...