Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg 30år har egentlig ingen venner, treffer ingen, og ingen kontakter meg.

De vennene jeg har eller hadde, er aldri de som tar kontakt først.
Alt ligger bare dødt om jeg ikke gidder og ta kontakt og finne på ting,desverre vært sånn siden barndommen.

Synes dette er litt sårt vanskelig.

Om ikke jeg tar kontakt, så kan det gå måneder uten noen for for kommunikasjon, eller år også.

Har en venn som sjelden svarer i heletatt på sms, når jeg skriver noe, er faktisk litt som bingo, noen ganger ja, andre ganger nei.

Veldig irriterende, personen må jeg at jeg skriver til vedkommende, men og svare det koster mye energi tydeligvis.

personen er ufør og har en helt elendig døgnrytme og innhold om dagene, vanskelig og få tak i, har vært preget av dette mønsteret i årevis.

Man kan gjerne dra innom men sjangsen er faktisk større for at det er noe som gjør at det ikke passer,og da blir man litt lei.

Har også en annen "venn" hører aldri noen fra der, ikke på år, virker monotont ensformig kjedelig.

Sliter vist med sosia fobi, sier at ikke har noen andre venner en meg, men tar aldri initiativet, eller skjønner ikke eller velger ikke og gjøre dette, alltid vært slik sålenge jeg har kjent vedkommende.

virker intresseløss og bundet til familien, lagt ned mye tid i en Mastergrad, som jeg tror han er ferdig med.

Aldri hat noen sommerjobber sålenge jeg har kjent han, vært bare hjemme heletiden, eller på ferie med familien.

fungerer svært dårlig sosialt, men trolig familiært.

De gangene jeg kom på besøk dit, fikk jeg alltid komme inn til familien og han, på midag, det var trivelig

Tror  selvfølgelig ikke at alle voksne er ensomme og helt uten venner.

Men det finnes nok tilfeller av dette også, om det er slik bare fordi man har valgt det, eller bare tilfeldig det er ikke så enkelt og svare på.

Om mine venner kan kalles venner, kan jo diskuteres, det er alltid jeg som tar kontakten og foreslår noe.
Ellers er det bare helt dødt desverre,kontakt avhenger av meg og ikke de i noens stor grad.

Er det flere som har få eller ingen venner?

Hvordan er voksenlivet?

Anonymkode: 2289b...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som du bretter ut privatlivet til «vennene» dine på forum så skjønner jeg godt hvorfor de ikke tar kontakt. Prøv å se litt innover på hvorfor du har få venner, få folk orker å henge med de som oppfører seg som offer eller føler de er bedre enn andre. 

Anonymkode: fc273...892

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som du bretter ut privatlivet til «vennene» dine på forum så skjønner jeg godt hvorfor de ikke tar kontakt. Prøv å se litt innover på hvorfor du har få venner, få folk orker å henge med de som oppfører seg som offer eller føler de er bedre enn andre. 

😂

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange bedrevitere her i livet..

kjenner du situsjonen eller?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange bedrevitere her i livet..

kjenner du situsjonen eller?

Synes du det er greit å brette ut om andres privatliv på denne måten? Og ville du snakket slik om vennene dine til andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...