AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Del Skrevet 9. september 2020 Hvor i Trondheim kan jeg jo hvis jeg ønsker enebolig, minst 1-2 mål tomt, helst ikke oppussings objekt, Max 30min til sentrum? 6-7mill i budsjett? Er dette umulig? Anonymkode: 19376...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg får opp 11 boliger med de kriteriene du nevner på finn.no. Du må nok sør i byen for størst sjanse til å finne noe. Sjetnemarka, Bratsberg, Heimdal. Anonymkode: 7efcb...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Del Skrevet 9. september 2020 Sjetnemarka. Du kan finne noe der til godt under din pris. Bratsberg tror jeg blir litt langt unna, du får se på kartet hvor det er hvis du ikke er kjent. Heimdal kan nok sikkert gå men vær oppmerksom på at det er en del tvilsomme personer i sentrum. Anonymkode: cec50...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Del Skrevet 9. september 2020 Flatåsen? Anonymkode: 1d594...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Del Skrevet 9. september 2020 Som flere nevner er det nok på sørsiden av Trondheim du finner rimeligste eneboliger. Byneset og Klæbu kan også være alternativer om du ønsker å bo landlig, men fortsatt max 30 min fra sentrum. På Byneset kan du få en fantastisk sjøutsikt også Ellers kan du også se mot Malvik hvis du kan/vil flytte utenfor Trondheim kommune. Enten Vikhammer (ca 20 min med bil til Trondheim sentrum) eller Hommelvik (ca 30 min) kanskje? Det går tog og buss til sentrum om du ønsker å kjøre kollektivt. Anonymkode: 77c6b...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 9. september 2020 #6 Del Skrevet 9. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i Trondheim kan jeg jo hvis jeg ønsker enebolig, minst 1-2 mål tomt, helst ikke oppussings objekt, Max 30min til sentrum? 6-7mill i budsjett? Er dette umulig? Anonymkode: 19376...eb3 30 min med bil eller kollektivt? Den største bøygen er nok tomtestørrelsen. Desto nærmere sentrum desto mindre tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 9. september 2020 #7 Del Skrevet 9. september 2020 Finn.no gir deg svaret, men Byåsen, Stavset of Ugla bør jo være fine steder for leting etter hus med stor hage. Der har du også kort vei til marka og veldig fint utfartsterreng med flere flotte topper og masse vann som ligger usjenert til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Del Skrevet 9. september 2020 Klæbu👏🏼 Anonymkode: 5bfdc...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #9 Del Skrevet 9. september 2020 Husk at det er en del forskjell på hvor lang vinter du vil ha ut ifra hvor du bosetter deg. Anonymkode: d541f...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #10 Del Skrevet 9. september 2020 Denne kom ut i dag for eksempel https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=187298133 Anonymkode: 77c6b...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #11 Del Skrevet 9. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Flatåsen? Anonymkode: 1d594...433 Hvor på Flatåsen finner du eneboliger med 1-2 mål tomt? Anonymkode: cec50...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12 Del Skrevet 9. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor på Flatåsen finner du eneboliger med 1-2 mål tomt? Anonymkode: cec50...89e Kort og godt: ingen steder. Jeg ville sett på Byneset. Det er ikke så langt unna byen og i tillegg så er det veldig fint der. Det er ikke så fint på Flatåsen eller de andre områdene som er nevnt. Anonymkode: d5af5...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #13 Del Skrevet 9. september 2020 Byneset, Klæbu eller Vikhammer, der er det veldig fint 👍🏻 Mulig du må litt høyere i pris på Vikhammer, har ikke fulgt med på boligmarkedet i det siste. Ellers så er det rimelig på Kolstad, Flatåsen og der omkring, men det er flere blokker og færre eneboliger. Det er heller ikke like fint, og mindre populære områder, men jeg kjenner mange som bor der og trives godt 😊. Tiller/Heimdal og Sjetnemarka er kanskje et alternativ også. Anonymkode: 90e8a...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #14 Del Skrevet 9. september 2020 Du får svær tomt og hus for 6-7 mill i Klæbu i hvertfall, billigere der enn på Byneset feks. Tar max en halvtime med bil inn til sentrum. Anonymkode: 482a8...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #15 Del Skrevet 9. september 2020 Anbefaler Stjørdal. Nærhet til sjø, fjell, marka, flyplass. Har alt du trenger. Ville valgt det any day foran Klæbu, Sjetnemarka og Byneset.. Anonymkode: 40499...83d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå