AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Hei, jeg ser på anime, jeg kjenner ikke så mange som gjør det. Så lurer på om dette er vanlig i Norge, må legge til at jeg syns det er litt flaut, ikke noe jeg akkurat sier til folk xd Anonymkode: d8be0...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Tror det er ganske vanlig i tenårene i alle fall. Jeg så en del mellom 17-19 års alderen, ikke så mye nå lengre. Anonymkode: 3a31c...135
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Jeg så også en del på det når jeg var yngre, sånn 13-15 år 😊 Anonymkode: 84a44...cce
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Det hender, så et par animer i tenåra, men aldri noe som var lenger enn rundt 36 episoder. Til tross for at jeg har bikket 30 år så kan jeg ikke legge bort at jeg gifta meg med en person som var skikkelig otaku før 🤣 Akkurat nå har vi nettopp begynt på 'Koutetsujou no Kabaneri', og det syns jeg er helt greit, så kan hen se Naruto og alle disse andre med 300+ episodene sine for seg selv 😅 Anonymkode: aa474...403
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Er 30 år og ser på anime. Kjenner mange som gjør det. Det er ikke flaut Anonymkode: ae5db...417 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 Ikke mange som gjør det?! Seriøst, nesten samtlige av gutter jeg dater ser på anime og i kompisen min sin gjeng ser alle av 12 stykker anime. Møter «hele tiden» animefans. Og da snakker jeg om de som har rommet fullt, har det tatovert osv. Jeg syns det er noe dritt og ser på det som en deal breaker. Anonymkode: b487e...684 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hender, så et par animer i tenåra, men aldri noe som var lenger enn rundt 36 episoder. Til tross for at jeg har bikket 30 år så kan jeg ikke legge bort at jeg gifta meg med en person som var skikkelig otaku før 🤣 Akkurat nå har vi nettopp begynt på 'Koutetsujou no Kabaneri', og det syns jeg er helt greit, så kan hen se Naruto og alle disse andre med 300+ episodene sine for seg selv 😅 Anonymkode: aa474...403 Så koselig🥰 Håper jeg finner noen som liker å se på anime. Jeg spiller en del dataspill da og vet at en del av onlinevennene mine ser på det, men vet ikke om noen irl. Bestevennen min vet jeg ser på det, har prøvd å få hun til å like det, men alle har vær sin smak🙊 Anonymkode: d8be0...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mange som gjør det?! Seriøst, nesten samtlige av gutter jeg dater ser på anime og i kompisen min sin gjeng ser alle av 12 stykker anime. Møter «hele tiden» animefans. Og da snakker jeg om de som har rommet fullt, har det tatovert osv. Jeg syns det er noe dritt og ser på det som en deal breaker. Anonymkode: b487e...684 Er disse gamle eller er de yngre i alder? Anonymkode: d8be0...1b4
Hatsumomo Skrevet 9. september 2020 #9 Skrevet 9. september 2020 Er da 41, så masse anime-serier da jeg var yngre. Men nå til dags ser jeg helst animefilmer, har ikke tid til serier. Det er endel anime-filmer på Netflix for tiden, en og annen av de som jeg ikke har sett enda og kommer til å se når jeg får tid. 1
Adara Skrevet 9. september 2020 #10 Skrevet 9. september 2020 Ja. 32 år 👍😂 blir aldri for gammel til å være barnslig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #11 Skrevet 10. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er disse gamle eller er de yngre i alder? Anonymkode: d8be0...1b4 Mellom 20-30 år. Anonymkode: b487e...684
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #12 Skrevet 10. september 2020 Barnslig? Mange animer er mindre barnslig enn den typiske actionfilmen. Joker's game anime er da ikke mer barnslig enn John Wick, for eks. Monster er ikke mer barnslig enn criminal minds. Anonymkode: 18f1f...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #13 Skrevet 10. september 2020 Ja! Jeg er 28 år og ser på anime. Har noen venninner 25 + som også gjør det, og mannen min og hans venner. Anime har jo serier og filmer i alle sjangre. Det er noen som absolutt ikke egner seg for barn. Det finnes utrolig mye for forskjellig! Anonymkode: e7c2f...20f 2
Gjest Frosendiva Skrevet 10. september 2020 #14 Skrevet 10. september 2020 Jeg ser anime litt pga mine ungdommer . Men de viste meg så mange fine. Det levene slottet er nydelig . Horror delen ser jeg ikke på det er absolutt ikke min ting men noen serier et stilige. Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba er stilig made in abyss er fin.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #15 Skrevet 10. september 2020 Jeg så mye anime og leste mye manga i tenårene, faktisk har Naruto, Bleach og OnePiece mye av æren for at jeg lærte engelsk🤭 Flere timer daglig med engelsk tale gjorde mye mer for evnen til å forstå engelsk en de to timene i uka med dårlig undervisning, og når jeg tok igjen det som var dubbet måtte jeg lære meg å lese engelsk raskt for å se japansk med engelsk tekst. Etterhvert gikk jeg over til å lese mer manga, siden det er mer effektivt. Anime så jeg bare dersom den var av høyere kvalitet, f.eks Death Note og Shiki. Jeg oppdaget også K-drama etterhvert, noe som også tok litt tid. Desverre har det blitt stadig mindre tid til slikt, for det å være voksen med jobb, hus, mann og barn tar tid. Nå er det bare en manga jeg leser fast, og jeg har ikke sett anime siden sesong to av Attack on Titan. Sukk. Anonymkode: 83a2e...b09 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #16 Skrevet 10. september 2020 29 minutter siden, Frosendiva said: Jeg ser anime litt pga mine ungdommer . Men de viste meg så mange fine. Det levene slottet er nydelig . Horror delen ser jeg ikke på det er absolutt ikke min ting men noen serier et stilige. Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba er stilig made in abyss er fin. Kom en made in abyss film i januar, om du ikke har sett den Anonymkode: 18f1f...8ce
Gjest padawan Skrevet 15. september 2020 #17 Skrevet 15. september 2020 Vanligvis ikke men så Chihiro og heksene (Spirited away) her om dagen. likte den veldig godt.
Tuppeluri Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 25 år her og ser masse på anime! Akkurat blitt mamma, og har blitt en god del anime i permisjonstiden. Sett på anime siden jeg var liten. Kommer nok ikke til å vokse det av meg med det første heller. Hva slags animeer ser du på? 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #19 Skrevet 15. september 2020 Lol, nope. Anonymkode: 727c8...3cc
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #20 Skrevet 26. september 2020 På 15.9.2020 den 14.52, Tuppeluri skrev: 25 år her og ser masse på anime! Akkurat blitt mamma, og har blitt en god del anime i permisjonstiden. Sett på anime siden jeg var liten. Kommer nok ikke til å vokse det av meg med det første heller. Hva slags animeer ser du på? Ser på en del av det som gikk da jeg var liten, som naruto og fairy tail, men seg for det meste alt jeg kommer over som virker bra😊 Anonymkode: d8be0...1b4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå