Gå til innhold

Bergensk bryllup i Hardanger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup neste fredag i Hardanger med masse unge bergensere. Altså, masse smitte tenker jeg.

Jeg er en av tre forlovere for bruden. Det er 65 gjester. Jeg synes egentlig hun burde utsatt det her for en stund tilbake. Jeg har en samboer i risikogruppen og merker jeg absolutt ikke har lyst til å gå.

Bruden stiller seg uforstående til at konfirmasjoner avlyses osv grunnet korona.

Er det innafor å melde avbud? Synes egentlig det har litt grelt i utgangspunktet, men nå med oppblussingen i Bergen (hvor 90% av gjestene bor), så er det lite gøy... 😖

Anonymkode: 1ee31...005

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, synes du skal avlyse.

Hvis du har noen i risikogruppen og de faktisk får det og dør, blir det ikke så veldig gode minner å se tilbake på uansett.

Husk at korona kommer ikke til å vare for alltid.

Anonymkode: aa694...102

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, synes du skal avlyse.

Hvis du har noen i risikogruppen og de faktisk får det og dør, blir det ikke så veldig gode minner å se tilbake på uansett.

Husk at korona kommer ikke til å vare for alltid.

Takk for svar:) Litt leit å ikke gå selvfølgelig, men hadde nok allerede tatt det valget om jeg trodde jeg kom til å bli møtt med forståelse. Bare vet hun kommer til å bli kjempelei seg og det er sårt, men samtidig så har hun jo valgt å fortsette med bryllup midt oppi en pandemi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Bergen og er bedt i konfirmasjon til Trøndelag til helgen. Jeg har faktisk avlyst fordi jeg har ikke lyst å reise på tvers av Norge og kanskje risikere å måtte sitte i karantene eller isolasjon etterpå.

Jeg er ikke så redd for å bli syk, men jeg har ikke tid til å bruke flere uker på å sitte inne.. 

Anonymkode: 703c4...e28

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) Litt leit å ikke gå selvfølgelig, men hadde nok allerede tatt det valget om jeg trodde jeg kom til å bli møtt med forståelse. Bare vet hun kommer til å bli kjempelei seg og det er sårt, men samtidig så har hun jo valgt å fortsette med bryllup midt oppi en pandemi.

Er hun en bridezilla? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, altså det er jo opp til deg til syvende og sist.

Men skal dem ikke innføre karantene fra Bergen snart? Kunne de som skal i bryllupet gjort det først?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er hun en bridezilla? 

Nei, veldig koselig og snill dame, men er kanskje litt blendet av den store dagen da slik at hun ikke helt ser hvordan situasjonen egentlig er. Tror ikke hun hadde kommet helt over det om jeg ikke kom da for å være ærlig, og at det hadde gått veldig utover vennskapet vårt.

Skrevet

Selvfølgelig er det greit å avlyse! Korona er en god grunn for avlysning for absolutt alt nå for tiden rett og slett! 

Anonymkode: 96bac...865

• 5 måneder senere...
Skrevet

Meldte du avbud? Hvordan gikk det?

Anonymkode: 96b72...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...