AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Liker å gå turer om natten, gjør det nesten aldri fir begge de to gangene jeg gjorde det traff jeg på politiet og det tok lang tid før jeg kom meg hjem igjen med full utspørring om hva jeg holdt på med osv. Jeg syntes bare det var koselig å gå litt på natten å høre på musikk. Er det rart? Anonymkode: b7378...321 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Kommer nok litt an på hvor gammel du er og hvor du går. Anonymkode: 5702e...6bf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Er selv 40 år Ts, elsker å gå på natten når det er stille og rolig Anonymkode: e6da0...f57 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 At du tør😳 Jeg er sjukt mørkredd og tør såvidt gå ut på terrassen etter at det har blitt mørkt. Men ellers høres det rart ut å bli stoppet av politiet. Kanskje hvis du er veldig ung og de er bekymret? Eller at du rett og slett ser mistenkelig ut😅 Anonymkode: a6337...fda 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Kanskje litt rart, men helt klart ikke ulovlig, og ikke grunn nok til at politet må intervjue deg akkurat. Lenge siden jeg har vært ute om natten, men gikk ofte hjem fra fest når jeg var yngre, både i Oslo og omegn. Møtte mange raringer. Anonymkode: e912c...758
Lisa Rowe Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Synes ikke det er rart, men det er jo uvanlig. Før jeg startet på skole (og måtte få døgnrytmen i sjakk) pleide jeg ofte å gå turer på natten, det var mye mer komfortabelt når jeg visste at det ikke var folk ute. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Har alltid gått turer på natten. Noen ganger er det godt å bare få ha verden litt for seg selv. Anonymkode: 932a8...af2 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Jeg er jente og skulle gjerne gjort det mye oftere. Blir ofte urolig og rastløs på natta, og da hjelper det med gåtur ute i frisk luft. Men som deg blir jeg ofte fulgt med av politiet. Jeg er ikke i politiets register, og ser normal og velstelt ut, så regner med de bsre vil "passe på" meg. De kjører sakte forbi meg osv. På en måte er det jo fint å se og kjenne at lovens lange arm er der for å passe på at alt er ok, men det er ubehagelig nok til at de turene blir sjeldnere og sjeldnere dessverre. Anonymkode: 4f092...1b3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du tør😳 Jeg er sjukt mørkredd og tør såvidt gå ut på terrassen etter at det har blitt mørkt. Men ellers høres det rart ut å bli stoppet av politiet. Kanskje hvis du er veldig ung og de er bekymret? Eller at du rett og slett ser mistenkelig ut😅 Anonymkode: a6337...fda Jeg har blitt stoppa begge de to gangene jeg gikk ute..tenkte å ta meg en natttur. Bare håper jeg ikke treffer på de. Er så flaut for de stopper .. Anonymkode: b7378...321
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er selv 40 år Ts, elsker å gå på natten når det er stille og rolig Anonymkode: e6da0...f57 Er kl.02 veldig rart? Anonymkode: b7378...321
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 Skulle gjerne gått ute om natten selv. Men det tør jeg rett og slett ikke utsette meg for. Det er så mange sære mennesker som vanker rundt på natterstid, så da holder jeg meg inne. Hadde jeg bodd på et øde sted. Et sted jeg visste det kun var meg som gikk ute, hadde jeg lett gjort det. Anonymkode: d2460...02f 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kl.02 veldig rart? Anonymkode: b7378...321 Nei syntes ikke det 😊 Anonymkode: e6da0...f57
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker å gå turer om natten, gjør det nesten aldri fir begge de to gangene jeg gjorde det traff jeg på politiet og det tok lang tid før jeg kom meg hjem igjen med full utspørring om hva jeg holdt på med osv. Jeg syntes bare det var koselig å gå litt på natten å høre på musikk. Er det rart? Anonymkode: b7378...321 Det kan være veldig koselig 🙌 stille og fredelig!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #15 Skrevet 8. september 2020 Jeg er sånn som liker gå ute på kveld og natt, men gjør det sjeldent pga er ikke så trygt lenger i byen jeg bor i...mye knivstikking og dritt som har vært her nå for tiden. Har også vært mange ungdommer som lager mye kvalm rundt omkring på nattestid også. Så min samboer sier at jeg skal holde meg hjemme. Anonymkode: ae5a8...d03 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #16 Skrevet 9. september 2020 Jeg gjorde det mye i koronatiden da alt var stengt, men nå trenger jeg søvnen min. Og da jeg var yngre gikk jeg gjerne hjem fra fest eller byen selv om det kunne ta 1-2 timer. Aldri blitt stoppet av politiet, de har da ikke noe med om du er ute på natten. Anonymkode: 5b874...948
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #17 Skrevet 9. september 2020 Samme her, blitt stoppet av politiet fordi jeg jogget 04:30. Fikk ikke sove og måtte bevege beina etter rastløshet. De passet bare på, men trodde først det var pga. utseendet. Er ikke norsk. Nikket og smilte så da gikk det bra. Anonymkode: cde09...ed0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #18 Skrevet 9. september 2020 Legen min har sagt til meg at det er mange måter å f.eks håndtere angst og uro på, og at hun har pasienter som bruker søvnløse netter til å gå lange, lange turer i timesvis. Det er noe med roen og freden ute når det er natt og de fleste sover. Personlig hadde jeg ikke våget å gå tur ute om natten. Ikke her! Jeg bor midt i Oslo og man kan støte på mange rare (og skumle) menn plutselig. Er man da kvinne og helt alene og møter på feil fyr og ingen i nærheten hører deg om du roper på hjelp, kan du bli både ranet og overfalt for voldtekt. Jeg er nok over den alderen da man som kvinne er mest ettertraktet for menn som bytte, men man er kvinne like fullt, og man vet aldri hvem man kan støte på på en øde gate. Anonymkode: 826d9...ed3 1
Sugerøret Skrevet 15. september 2020 #19 Skrevet 15. september 2020 Er nattmenneske. Ikke noe er så deilig som tur når det er stille. Gjerne stjerneklart og litt kaldt 😍 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #20 Skrevet 15. september 2020 På 9.9.2020 den 8.11, AnonymBruker skrev: Samme her, blitt stoppet av politiet fordi jeg jogget 04:30. Fikk ikke sove og måtte bevege beina etter rastløshet. De passet bare på, men trodde først det var pga. utseendet. Er ikke norsk. Nikket og smilte så da gikk det bra. Anonymkode: cde09...ed0 Tenk om folk plantet slike tanker inn i hodet til andre om "sånne som deg". Det er ekstremt rasistisk av deg, og jeg tror ikke du ville likt det om alle tenkte slik når de så deg. Her kommer en sånn ja, sikkert en fæl person for hun ser ut som noen jeg har hørt rykter om er sånn og sånn...... Politiet i Norge er ekstremt snille og gode, at du har slike fordommer er 100% ulogisk. Du er trolig blitt manipulert av mediene som sprer frykt om at rasisme er overalt i Norge. Slik propaganda kan spres om andre grupper også. Inklusiv "din" gruppe. Ville du likt det? Er ikke hele poenget at du ønsker at folk ikke skal være rasistiske, mens du er rasistisk mot politiet i samme setning.Det er ikke sånn vi bør drive et samfunn. Slutt å let etter rasisme over alt, for fortsetter du slik, vil folk faktisk bli rasistiske... Norsk politi er helt supre, uansett hudfarge. På 8.9.2020 den 23.56, AnonymBruker skrev: men det er ubehagelig nok til at de turene blir sjeldnere og sjeldnere dessverre. Anonymkode: 4f092...1b3 Det er ubehagelig for deg, at noen folk som er i gatene for å passe på at ingen fulle sovner i kulda og dør, eller er for rusa til å passe på seg selv, gir deg et kort blikk for å se om du er ok eller ikke? Det er så ubehagelig at det hindrer deg fra å gå ut ? Synes du/dere bør skjerpe dere og gå ut om dere vil, frykten for politiet i Norge er så latterlig idiotisk, lurer på om alle henger på konspirasjonsteoretiker forum eller noe, om en politimann hilser på meg for å sjekke at alt er bra, er det da bare hyggelig og bør ikke ødelegge dagen til noen. Dette virker være et skikkelig first world problem, i andre land tør ikke folk jogge om natten fordi de nesten garantert blir ranet eller drept, mens i Norge virker dere frykte at en politimann skal si hei eller se til at du ikke dør i kulda, huffameien. !! Anonymkode: 45dd9...237 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå