Gå til innhold

Tenner dere av slikt kropp? Les alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å trene men er super redd for strekkmerker

jeg er normal lys i huden og dermed er strekkmerker ikke så synlig. Men rundt rumpa er jeg mørk. Og er redd

skal trene for å få større rumpe og lår.

er også redd for strekkmerker i lår, men aller aller mest i rumpa! 

Tenner dere menn på slikt rumpe? Eller bør Jeg la vær å trene rumpa? 

har akk nå normal rumpe, med veldig få strekkmerker. 
men tenker å trene stor rumpe, og får 100% strekkmerker da det er genetisk og jeg lett får

7A7ABAE7-ABED-43C2-8111-5CC3001B7113.jpeg

D29069A6-6960-48AB-A4EA-C70CDC9DC3D6.jpeg

Anonymkode: 6c31a...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ha ekstrem vekst for å få strekkmerker da. Jeg har ikke et eneste strekkmerke selv etter å ha trent masse oppigjennom tiden og hatt til dels ganske hurtig vektøkning i perioder. 

Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du må jo ha ekstrem vekst for å få strekkmerker da. Jeg har ikke et eneste strekkmerke selv etter å ha trent masse oppigjennom tiden og hatt til dels ganske hurtig vektøkning i perioder. 

Men har så masse strekkmerker som har Kommet av nesten ingenting? Foreksempel i lår, kneet, over brystet, litt i rumpa (ovenfor) ikke midten, hoftene, innsiden av lårene

har kanskje gått opp og ned 4 kg. Men ikke fort, gradvis i periode

er redd kroppen min fort får strekkmerker.

Skrevet

Nei, det ser rart ut.

Anonymkode: 4965b...1ce

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har så masse strekkmerker som har Kommet av nesten ingenting? Foreksempel i lår, kneet, over brystet, litt i rumpa (ovenfor) ikke midten, hoftene, innsiden av lårene

har kanskje gått opp og ned 4 kg. Men ikke fort, gradvis i periode

er redd kroppen min fort får strekkmerker.

Ja noen får det lettere enn andre, men sånn er det bare. Jeg tenker ikke så mye på det hvis partneren ellers passer meg. Ellers bryr jeg meg lite om kroppene til andre folk om de er sånn eller slik. Hvorfor skulle jeg henge meg oppi det? 

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg 🙂

Anonymkode: fe1b4...4d9

• Liker 1
Skrevet

😍

Anonymkode: d250b...7b5

• Liker 1
Skrevet

Noen «tigerstriper» gjør ingen skade! :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja noen får det lettere enn andre, men sånn er det bare. Jeg tenker ikke så mye på det hvis partneren ellers passer meg. Ellers bryr jeg meg lite om kroppene til andre folk om de er sånn eller slik. Hvorfor skulle jeg henge meg oppi det? 

Tenker du da det er best å forbli som jeg er, med liten ok rumpe med små strekkmerker eller trene og få større rumpe samt få strekkmerker? 

Skrevet
4 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Noen «tigerstriper» gjør ingen skade! :tommelopp:

Tenker du da det er best å forbli som jeg er, med liten ok rumpe med små strekkmerker eller trene og få større rumpe samt få strekkmerker? 

Skrevet

Formen på rumpa som teller, ikke størrelsen eller evnt strekkmerker. Den på bildene var jo meget flott

Anonymkode: 35c70...c20

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du da det er best å forbli som jeg er, med liten ok rumpe med små strekkmerker eller trene og få større rumpe samt få strekkmerker? 

Jeg setter mere pris på en trent kropp enn en utrent, men samtidig er ikke det avgjørende hvis mye annet er bedre match. Hvis det er rumpa di som er avbildet her så hadde jeg bare kjørt på med dype og tunge bøy. Så veldig mye vokser den ikke på kort tid. 

Skrevet

Er det din rumpe på bildene? 

Anonymkode: b2b38...d1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...