AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/KyBEyE/fincken-eier-jeg-toer-ikke-tenke-paa-omfanget-av-mulig-smittesprednin Bare undrer. Hvorfor lages det aldri serier om kommunister og venstreekstremisme? Og dette lurer jeg oppriktig på som en ung kvinne som bor i Norge idag. Anonymkode: 712ff...620 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Ups, feil link: https://www.dagsavisen.no/kultur/tv/mer-norsk-strommedrama-i-2021-1.1769467 Anonymkode: 712ff...620
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/KyBEyE/fincken-eier-jeg-toer-ikke-tenke-paa-omfanget-av-mulig-smittesprednin Bare undrer. Hvorfor lages det aldri serier om kommunister og venstreekstremisme? Og dette lurer jeg oppriktig på som en ung kvinne som bor i Norge idag. Anonymkode: 712ff...620 Er ikke det nok med å se dem live og på nyheter om ødeleggelsene hver dag, også skal de lage serie også? 🧐 Anonymkode: 312f6...a57 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Ja, det finnes mange episoder å ta av. Som denne for eksempel, der høyreekstremister ikke fikk lov å ta en liten vandring i gatene fordi venstreekstremistene og kommunistene (kommunister er ikke venstreekstremister, derfor "og") stoppet dem. Anonymkode: 7829c...269 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke det nok med å se dem live og på nyheter om ødeleggelsene hver dag, også skal de lage serie også? 🧐 Anonymkode: 312f6...a57 Mhm, virker sånn! Jeg lurer egentlig på hva som kategoriseres som høyreekstremisme idag jeg. Er det å ville bevare den norske kulturen snart sett på som høyreekstremisme? Jeg blir uvel. Anonymkode: 712ff...620 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Eller hva med å lage en serie om disse venstreekstremistene og kommunistene, som var ekstremt voldelige og til og med drepte høyreekstremister? Anonymkode: 7829c...269
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 ''Mer nytt norsk strømmedrama kommer også på Viaplay i 2021, i form av den politiske thrilleren «Furia«». Dette er Emmy-vinner Gjermund Stenberg Eriksens neste store serie etter «Mammon»,«Aber Bergen» og denne høsten nye NRK-serie «Livstid». «Furia» handler om framveksten av høyreekstreme krefter i Norge og Europa, blant annet via sosiale medier.'' Igjen, hva er høyreekstremisme ifølge venstre? Og hvorfor tillater venstre seg å bruke vold når dem vil uten å ta ansvaret for det? Anonymkode: 712ff...620
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Eller hva med å lage en serie om disse venstreekstremistene, som stanset USA fra å bringe frihet til dem? Anonymkode: 7829c...269
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller hva med å lage en serie om disse venstreekstremistene og kommunistene, som var ekstremt voldelige og til og med drepte høyreekstremister? Anonymkode: 7829c...269 Kommunismen og sosialisme drepte 100 millioner mennesker. Er det ikke sykt?! Men neeeida, det ble sikkert bare ikke gjort ''riktig'.... Anonymkode: 712ff...620
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Eller hva med å lage en serie om disse kubanske venstreekstremistene og kommunistene som bekjempet USAs soldater som bare ville tvinge på dem frihet, med våpen i hånd? Anonymkode: 7829c...269
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommunismen og sosialisme drepte 100 millioner mennesker. Er det ikke sykt?! Men neeeida, det ble sikkert bare ikke gjort ''riktig'.... Anonymkode: 712ff...620 Bare 100 millioner? Hva er du? Sånn der revisjonist? Alle vet at hvert eneste sandkorn på hele kloden representerer milliarder av mennesker som kommunismen har drept! Anonymkode: 7829c...269 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 Åh, men et kjapt googlesøk viser at de holder på å lage film om disse norske venstreekstremistene og kommunistene som forsøkte å kjempe mot makthaverne her med hjelp av våpen de hadde fått av Sovjet! https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/film-om-lottene-1.13320498 Anonymkode: 7829c...269
Konungr Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Fordi de som lager serier er selv venstrevridde.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 Fordi "venstreekstremistene" ikke sparker nedover. De sparker oppover. Er en jævla stor forskjell. Å trekke inn Sovjet og alt det surret gir ingen mening. Sovjet påvirker ikke oss idag, men det gjør DNM, SIAN osv. Riktignok synes jeg at "venstreekstremistene" burde ta et klarere standpunkt mot islam og innvandring, to ting som ikke gagner arbeidsfolk. Anonymkode: 1a7fe...a69 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #15 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, Konungr skrev: Fordi de som lager serier er selv venstrevridde. Så og si hele underholdningsbransjen, Hollywood, journalister, akademia osv.. Anonymkode: 712ff...620
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #16 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi "venstreekstremistene" ikke sparker nedover. De sparker oppover. Er en jævla stor forskjell. Å trekke inn Sovjet og alt det surret gir ingen mening. Sovjet påvirker ikke oss idag, men det gjør DNM, SIAN osv. Riktignok synes jeg at "venstreekstremistene" burde ta et klarere standpunkt mot islam og innvandring, to ting som ikke gagner arbeidsfolk. Anonymkode: 1a7fe...a69 Ok, så når ''venstreekstremistene'' har sparket seg oppover nok, hva da? Blir det utopia og fred på vår jord? Word. Det de står for idag er så langt unna det de var for 40 år siden. Det handler ikke lenger om arbeiderfolk, men identitetspoltikk. Anonymkode: 712ff...620
Konungr Skrevet 8. september 2020 #17 Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi "venstreekstremistene" ikke sparker nedover. De sparker oppover. Er en jævla stor forskjell. Å trekke inn Sovjet og alt det surret gir ingen mening. Sovjet påvirker ikke oss idag, men det gjør DNM, SIAN osv. Riktignok synes jeg at "venstreekstremistene" burde ta et klarere standpunkt mot islam og innvandring, to ting som ikke gagner arbeidsfolk. Anonymkode: 1a7fe...a69 Hadde de tatt et klart standpunkt mot islam og innvandring ville de ha blitt stemplet som høyreekstreme.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #18 Skrevet 8. september 2020 Herregud for en tråd! Anonymkode: 7e4a5...cb4 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #19 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud for en tråd! Anonymkode: 7e4a5...cb4 Hva da, herregud? Du trengte jo ikke klikke på den. Anonymkode: 712ff...620
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #20 Skrevet 8. september 2020 Det er da laget drøssevis av filmer og serier om historiske kommunister. The Death of Stalin var jo ganske festlig, og det er jo ikke mangel på seriøse tilnærminger heller. Men ser du etter noe tilsvarende American History X, bare med venstreraddiser? Det finnes ikke, men det er først og fremst fordi vi ikke har noe å basere det på. Klart, det har jo vært en del bråkmakere, men sjelden drap, for ikke å snakke om massedrap. Anonymkode: 5cd6c...4aa 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå