AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Del Skrevet 8. september 2020 I to sykluser nå har jeg opplevd å få hvit utflod før eggløsning, den er normal, tykk, lukter normalt. Får klar og eggehvite EL-slim ved EL, gjerne noen ganger litt hvit utflod innimellom også, men forstår ikke helt hvorfor jeg får hvit utflod først. Er det noen som har opplevd det samme og kanskje noen som vet hva det kan skyldes? Takker for alle svar. Anonymkode: ae283...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg kan også legge til at jeg normalt har helt klar rennende utflod de første dagene etter mens er ferdig. Deretter klar EL-slim ved EL. Aldri opplevd hvit utflod før på denne måten. Har prøvd å bli gravid en stund og ønsker å gjøre det jeg kan for å ha de beste forutsetningene. TS Anonymkode: ae283...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Hvit utflod er jo noe vi har hele tiden utenom rundt EL tiden da det ofte blir slimete og blankt.. jeg får EL slim rett før mensen, noe jeg synes er rart, men henger jo på greip også ettersom livmortappen åpner seg og gjør seg klar for mensen, og da kommer det litt slim først uten blod. Kroppen vår er rar og utfloden kommer og går i forskjellige konsistenser alt etter hvor i syklusen vi er Anonymkode: ce9d1...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 Takk for svar😊 Hvit utflod er noe jeg pleier å ha etter EL. Derfor litt rart å ha det før EL, men som du sier kroppen vår kan være litt rar. Anonymkode: ae283...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Del Skrevet 9. september 2020 Hvitt slim blokkerer sæden vei inn til livmoren. Er det hvit utflod eller hvitt slim? Anonymkode: 731ef...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Del Skrevet 9. september 2020 Det er definitivt hvit utflod, men når det er rundt EL blir det mer klart og litt hvitt slim. Anonymkode: ae283...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #7 Del Skrevet 9. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvitt slim blokkerer sæden vei inn til livmoren. Er det hvit utflod eller hvitt slim? Anonymkode: 731ef...7b2 Det har jeg aldri hørt om før.. hvor har du det fra? Anonymkode: 0d415...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Del Skrevet 9. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: I to sykluser nå har jeg opplevd å få hvit utflod før eggløsning, den er normal, tykk, lukter normalt. Får klar og eggehvite EL-slim ved EL, gjerne noen ganger litt hvit utflod innimellom også, men forstår ikke helt hvorfor jeg får hvit utflod først. Er det noen som har opplevd det samme og kanskje noen som vet hva det kan skyldes? Takker for alle svar. Anonymkode: ae283...297 Helt vanlig. Her er et galleri med forskjellig type utflod og når i syklusen den kommer. Knskje litt ekkelt, men var kjempenyttig for meg! Jeg har ofte tyntflytende melkeaktig utflod før jeg får EL slim https://fertilitycharting.com.au/cervical-mucus-gallery/ Anonymkode: 0d415...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #9 Del Skrevet 9. september 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig. Her er et galleri med forskjellig type utflod og når i syklusen den kommer. Knskje litt ekkelt, men var kjempenyttig for meg! Jeg har ofte tyntflytende melkeaktig utflod før jeg får EL slim https://fertilitycharting.com.au/cervical-mucus-gallery/ Anonymkode: 0d415...610 Takk for svar😊 Det var absolutt nyttig! Anonymkode: ae283...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå