AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Hva er ting du finner attraktivt med menn som ikke er det typiske. For min del synes jeg menn med store/veltrente romper litt hot Anonymkode: fabf6...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 De med høy intelligens og som setter pris på en kvinne som også har det. (Ikke særlig overraskende, men det er ikke veltrente rumper heller.) Anonymkode: 6e379...5c5 13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Det ikke typiske? Jeg vet ikke helt hva det vil si... Jeg sikler etter bredskuldra, høye menn. Litt muskulatur er fint, men alt med måte. Litt sånn "samboervom" er velkommen, så lenge han tar vare på kroppen sin. Anonymkode: 05c04...a09
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: De med høy intelligens og som setter pris på en kvinne som også har det. (Ikke særlig overraskende, men det er ikke veltrente rumper heller.) Anonymkode: 6e379...5c5 Synes også intelligens er attraktivt Anonymkode: fabf6...6f5 1
Gjest Sugar Plum Fairy Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Sterke underarmer. og når de biter sammen sånn at kjevemusklene spiller.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Litt hes stemme og 'harde' underarmer. Trenger ikke være synlig muskuløs i verken under- eller overarm. Anonymkode: 45ce8...a6e 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Magre og senete. Anonymkode: ed9f4...33d 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Myk hud og lite kroppshår. Anonymkode: e8ef2...438 2
Anzii Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Pene hender syns jeg er attraktivt! Mandige, «store» hender, og gjerne med et par synlige blodårer🙈 13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Menn med sansen for interne spøker og ordspill på høyere nivå enn vanlig. Sånne man kan dra en referanse fra noe man snakket om i forrige uke og de er helt med. Sarkastiske menn med mye glimt i øyet og omsorg samtidig. Disse som fremstår bryske og direkte, som tør å si meningen sin, men samtidig alltid stiller opp. Og komboen rødlig hår, knallblå øyne og skjevt smil. Anonymkode: 5afa4...375 14
Hr. Aktiv Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, Anzii skrev: Pene hender syns jeg er attraktivt! Mandige, «store» hender, og gjerne med et par synlige blodårer🙈 Skjønner egentlig ikke hva som er så flott med underarmer? Men jeg får en del oppmerksomhet for mine. Damer skal kjenne på dem se muskelspillet og trykke på blodårene. Jeg må le litt for meg selv. 3
Anzii Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Skjønner egentlig ikke hva som er så flott med underarmer? Men jeg får en del oppmerksomhet for mine. Damer skal kjenne på dem se muskelspillet og trykke på blodårene. Jeg må le litt for meg selv. Underarmer ser ikke jeg heller. Forøvrig ser jeg ikke hvorfor blodårer er «sexy» heller, men det er nå da det🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Hender og underarmer😍 men det er vel ganske vanlig. Ikke at de må være så muskuløse, men bare generelt store steke mannehender. Synes også litt skjeve fortenner ofte er pent, spesielt hvis en av fortennene er litt skjev og overlapper den andre🥰 Anonymkode: b23cd...52d 3
Gjest Tamsi Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Skjønner egentlig ikke hva som er så flott med underarmer? Men jeg får en del oppmerksomhet for mine. Damer skal kjenne på dem se muskelspillet og trykke på blodårene. Jeg må le litt for meg selv. De har lyst til å stikke deg Blodårer pleide å frike meg ut frem til vi hadde pvk-undervisning. Klarte nesten ikke se på dem, ikke engang mine egne. Nå kribler det ofte i mine fingre også. Selv har jeg en greie for veldig slanke menn. Muskler er alltids fint, men den modellslanke eksen min greide å omstille preferansene mine. Og alle typer løse arbeidsbukser med store lommer, og verktøy i beltet. Selv på damer. Jeg har alltid elsket arbeidsbukser
Elaine Marley Skrevet 8. september 2020 #15 Skrevet 8. september 2020 Kanskje menn som har krav til hvordan de vil at ei dame skal være og tør å si det. Nei, jeg mener ikke utseendespesifikke greier nå, men noen som setter pris på andre ting enn "hun må være snill og alltid blid". Det er kanskje ikke overraskende, men setter pris på noen som ikke er overopptatt av utseendet og setter det foran personlighet. Tror egentlig ikke at dette er så overraskende heller eller? Men jeg har alltid likt litt lubne menn. Ikke direkte feit, men kjøtt på beina har jeg alltid likt. Synes det var litt synd da eksen begynte å trene masse og ble veldig tynn plutselig, men sa ikke det da Menn som tør å være sårbare får jeg ofte varme følelser av. Han blir liksom litt mer interessant da og jeg får lyst til å ta vare på han. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #16 Skrevet 8. september 2020 Jeg liker skikkelig deilig feite, sjarmerende menn med en god dose selvtillit 😍 Menn mellom 150-210 kg 🤤 Anonymkode: bedcd...61f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #17 Skrevet 9. september 2020 Kombinasjon av høy intelligens, veltrent kropp, tilstedeværelse, tydelig robusthet og levd omsorgsfull er alle deler av en OCEAN personlighet. Kombinasjonen av alle disse trekkene er nok desverre sjeldent. Høy intelligens har bare 2%, trent kropp ?%, osv. Har man OCEAN personlighet kan det være utfordrende å leve med personer som ikke er det. Anonymkode: c8f4f...de7
Repus Asserts Skrevet 9. september 2020 #18 Skrevet 9. september 2020 (endret) Liker menn som er seriøse/strenge,som kan sette meg litt på plass,for det trengs innimellom 😄 Klokskap. Dreads. Og gjerne skjegg. 🤗 Endret 9. september 2020 av Repus Asserts 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #19 Skrevet 9. september 2020 Jeg har noe for menn som elsker katter eller har en katt. En stor mann med en søt liten pusekattunge i armkroken er det søteste og mest sexy jeg vet Anonymkode: 9e5d8...e9e 10
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #20 Skrevet 9. september 2020 Praktiske, beslutningsdyktige menn som vet hva som fungerer og kan skjære igjennom uten å prate problemstillingen i hjel. Anonymkode: 4b688...325 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå