Pleier Skrevet 21. juli 2005 #1 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg lurer på om noen kan forklare meg forskjellen på hybelleilighet og leilighet. Sitter her og skal prøve å få et husrom for to personer, men ser bare hybelleiligheter som er ledige (og hybler, men det er uaktuellt). Kan man få inn to personer i en hybelleilighet? Endret 21. juli 2005 av Pleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #2 Del Skrevet 21. juli 2005 Hybelleiligheter er jo gjerne veldig små ettroms med kjøkkenhjørne og bad. Alt etter størrelsen kan det være mulig å skvise inn to, men siden de ikke har eget soverom kan det bli trangt? Hva med å se etter kollektiv for to? Er du heldig er det egentlig en 2-3-roms leilighet som leies ut som to separarte enheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #3 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, en hybelleilighet er en ettroms. Vi har en hybelleilighet, men det er en sovealkove som er ganske godt avsskjermet fra stua (ligger bak kjøkkenet, på et vis), så det går bra å være to likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 21. juli 2005 #4 Del Skrevet 21. juli 2005 Vi har bodd to stykker i en hybelleilighet i et år nå, og det har gått fint. Leiligheten er 34 kvm med seng i stua. Hvis man er glad i hverandre, funker det fint som et kortvarig bosted, men jeg tror jeg ville kikket etter noe større hvis jeg skulle bo der i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2005 #5 Del Skrevet 21. juli 2005 Om det f.eks er mulighet til å ha loftseng så er det kjempe greit å bo på en ett-roms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 22. juli 2005 #6 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg lurer på om noen kan forklare meg forskjellen på hybelleilighet og leilighet. Sitter her og skal prøve å få et husrom for to personer, men ser bare hybelleiligheter som er ledige (og hybler, men det er uaktuellt). Kan man få inn to personer i en hybelleilighet? ← Det jeg og S bodde i før, var en hybelleilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 22. juli 2005 Det jeg og S bodde i før, var en hybelleilighet! ← Å herregud, da tror jeg nok at jeg venter til det kommer noen leiligheter i avisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå