Gå til innhold

Ditt beste kjøp til hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, se bort ifra kjøleskap, vaskemaskin, støvsuger, fryseboks, oppvaskmaskin o.l. "nødvendigheter", hva har du kjøpt til hjemmet ditt som du anser som et skikkelig smart kjøp, noe som du bare blir mer og mer glad for at du kjøpte? 

Er det ei lampe, et bord, ei hylle, en stol, en vase, et servise, et bestikk? En duppeditt? 

Anonymkode: 66317...4bd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Robotstøvsuger og teak reolen min 😍 Samt plantene mine

Anonymkode: 7dcff...5dc

• Liker 6
Skrevet

Enebolig til 10 mill med to oppvaskmaskiner. En maskin å ta rent utav. Å en maskin å sette skittent inn i. Annen hver gang. Genialt. 

• Liker 7
Skrevet

En veldig dyr, veldig myk seng som passer perfekt til min kropp. 

Anonymkode: f080d...d89

• Liker 5
Skrevet

Det må være hjemmekinoen.

• Liker 5
Skrevet

Robotstøvsugeren. 

Anonymkode: fbe31...a18

• Liker 8
Skrevet

Robotstøvsuger og isbitmaskin

Anonymkode: 2f43e...ca5

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt den, men fått den i gave. Varmepledd på strøm!

• Liker 7
Skrevet

En veldig dyr, stor seng 210x210, en investering i god søvn og livskvalitet.

Jeg er også veldig glad i flere av lampene våre, som tilfører rommet en ekstra kvalitet, f.eks. pendlene octo. Dyre, og vi kikket og sparte i lang tid før vi til slutt kjøpte dem, men du så flotte de er. Billige, men nesten like fine er bokhyllelampene fra Ikea.

Røros-pleddene er også fantastiske gode og med tipp topp kvalitet.

Sånn ellers er mine beste kjøp alle de tingene jeg ikke har kjøpt. Det blir så fort mye ræl og overfylt. Da er det bedre med få ting og høy kvalitet slik at man kan ha det i mange tiår, gjerne livet ut.

Anonymkode: 710b7...7ec

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En veldig dyr, stor seng 210x210, en investering i god søvn og livskvalitet.

Jeg er også veldig glad i flere av lampene våre, som tilfører rommet en ekstra kvalitet, f.eks. pendlene octo. Dyre, og vi kikket og sparte i lang tid før vi til slutt kjøpte dem, men du så flotte de er. Billige, men nesten like fine er bokhyllelampene fra Ikea.

Røros-pleddene er også fantastiske gode og med tipp topp kvalitet.

Sånn ellers er mine beste kjøp alle de tingene jeg ikke har kjøpt. Det blir så fort mye ræl og overfylt. Da er det bedre med få ting og høy kvalitet slik at man kan ha det i mange tiår, gjerne livet ut.

Anonymkode: 710b7...7ec

Hva er bokhyllelamper? 

Anonymkode: dfebe...5d5

Skrevet

Mine beste kjøp tror jeg er et saarinen tulip spisebord, The frame TV fra Samsung, investere i en kvalitetssofa, og pax garderobeskap fra ikea. Har en liten leilighet, så plassbesparende ting med rent og pent uttrykk som ikke gjør mye ut av seg, og kvalitet har gjort nye for livskvaliteten.

Anonymkode: dfebe...5d5

• Liker 1
Skrevet

Kenwood-kjøkkenmaskin + tilbehøret til den. Kenwood'en er min trofaste venn som fikser små og store oppdrag kjøkkenet. 

• Liker 4
Skrevet

Senga mi som kostet nesten 100.000,- men kjøpte den til 40% på black friday 😍 

Anonymkode: 3f03d...b86

• Liker 3
Skrevet

Sonosanlegg. 

Google home system på kjøkken og nattbord.

Robotstøvsuger.

Latterlig dyre lamper. 

Det å gå for to stekeovner på kjøkkenet. 

Prosjektor og lerrett på soverommet

Anonymkode: ed34d...0bb

• Liker 2
Skrevet

Sengen, Kenwood og isbitmaskin.

Hadde en robotstøvsuger, men med tre jenter med langt hår så fungerte ikke det. Hårene satt seg alltid fast rundt hjul og koster. 

• Liker 1
Skrevet

Definitivt kenwooden. Kjøpte den for 5000kr da vi var studenter og hadde 6500kr utbetalt i måneden- altså kostet den nesten en månedslønn.

Måtte ta bussen ut for å hente den, og det var et styr å bytte buss i sentum med den. Var utstillingsmodell, så uten original eske -men vi sparte 2500kr husker jeg. 

Nå, tolv år senere er den fortsatt i daglig bruk. 

Anonymkode: c331c...f05

• Liker 15
Skrevet

Akkurat nå: Yogaball. Fantastisk for å få baby til å sovne. 

Fra tidligere: Sofabordet. 

Anonymkode: 2d978...408

• Liker 2
Skrevet (endret)

Multiroom-systemet fra Sonos, vektdyne, støpejernsgrytene og steamer (til klær).

Når det er sagt, er et av de beste livsvalgene jeg har gjort de siste årene å nedskalere antall gjenstander. Er veldig kritisk til hva som får innpass i hjemmet mitt, og det har gjort livet mitt mye enklere. 

Endret av Miss-Grey
  • Liker 4
Skrevet

Moccamasteren. 

En skikkelig kontorstol til hjemmekontoret i skinn, som også er pen og se på.

Dagseng som kan dras ut til dobbeltseng.

Anonymkode: 9dd7e...fee

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...