Gå til innhold

Tørketrommel oppå vaskem.. spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flytta. Tok med meg min vaskemaskin. Innser nå at jeg trenger tørketrommel også som da må stå over vaskemaskin . Men vaskemaskin måler 59 i bredde og dybde . Tromler jeg finner til den prisen og typen jeg må ha måler 60. 
dette går vel ikke??? 

Anonymkode: 07500...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målene er 59 på vaskemaskiner og tørketrommel så det går det 👍

Anonymkode: 6794b...189

Skrevet

Det går akkurat 

Anonymkode: 3773c...866

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går akkurat 

Å jøss.. hvis dere mener det..🙌🙌🙌

Anonymkode: 07500...ced

Skrevet

Det er små ben under tørketrommelen og de er jo litt lenger inn enn ytterkanten

• Liker 2
Skrevet

Det pleier å gå helt fint, det ser alltid litt faretruende ut med tørketrommel oppå vaskemaskin, men det går bra. Bare å kikke gjennom bad på finn.no :)

Anonymkode: f92d0...938

• Liker 1
Skrevet

Det er enklest hvis vaskemaskin og tørketrommel er av samme merke. Noen produsenter har laget en slags skinner til å feste dem sammen med. Hvis det er forskjellig merke, har jeg sett at folk bruker en slags hylle som går over vaskemaskinen, slik at tørketrommelen står på hylla og ikke direkte på vaskemaskinen.

Anonymkode: 98357...efc

• Liker 1
Skrevet

Har hatt tørketrommel oppå vaskemaskin i 15 år, og har hatt 3 vaskemaskiner og 2 tørketromlar i løpet av den tida. Passar oppå kvarandre utan problem heile tida 🙂

Skrevet

Et lite tips siden du likevel hadde tenkt å kjøpe tørketrommel: Kjøp deg heller en maskin som er kombinert vaskemaskin og tørketrommel. Det gjorde jeg for ett år siden, og er veldig fornøyd (har Siemens). Da sparer du plass, og slipper styret med å stable maskiner oppå hverandre.

Anonymkode: f1f88...2b6

Skrevet

Har bytte både vaskemaskin og tørketromler i utakt  iløpet av over tjue år. Ulike merker, aldri noe problem å stable selv uten skinner/hyller som er nevnt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...